وانت بارها و پیک‌های موتوری مجوزی برای افزایش قیمت ندارند


وانت بارها و پیک‌های موتوری مجوزی برای افزایش قیمت ندارند

تهران- ایرنا- رئیس اتحادیه وانت‌بار و پیک موتوری در گشت مشترک تعزیرات حکومتی اعلام کرد: وانت بارها و پیک های موتوری هیچ مجوزی برای افزایش قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین ندارند.

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، گشت های مشترک تعزیرات حکومتی امروز دوشنبه با حضور رئیس مجتمع گشت های تعزیرات استان تهران، پلیس امنیت اقتصادی و نمایندگان دستگاه های نظارتی برای نظارت و مقابله با گران‌فروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین از واحدهای صنفی در سطح شهر تهران بازدید کردند.
در این گشت ها بازرسان اصناف، اتحادیه ها و نمایندگان دستگاه های نظارتی از جمله بازرسان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند و قضات تعزیرات نیز با مشاهده هر نوع تخلف با متخلفان برخورد قانونی انجام دادند.
داوود محمدی، رئیس اتحادیه وانت‌بار و پیک موتوری که در یکی از گشت‌های تعزیرات حضور داشت، اعلام کرد: هیچ یک از آژانس ها و اتوبارهای ارائه دهنده خدمات حمل و نقل مجاز به افزایش قیمت نیستند.
وی ادامه داد: از صبح امروز بازرسان اتحادیه از واحدهای صنفی بازرسی داشتند. خواسته آنها افزایش مقدار سهمیه بنزین و برطرف کردن مشکل قطعات یدکی است.
رئیس اتحادیه وانت بار و پیک موتوری گفت: اتحادیه همگام با تصمیم سران قوا و سیاست های دولت به تمام واحدها و دفاتر ابلاغ کرده است که به هیچ عنوان افزایش قیمت نداشته باشند زیرا در غیر این صورت واحدهای متخلف در وهله نخست اخطار و در صورت تکرار تخلف پلمپ می شوند و حتی ابطال جواز کسب نیز در پی خواهند داشت.
وی اضافه کرد: شهروندان می توانند از طریق شماره تماس چهار رقمی ۶۴٧٣ تخلفات را به اتحادیه اعلام کنند تا بازرسان در اسرع وقت بررسی ها و پیگیری های لازم را برای برخورد قانونی با متخلفان انجام دهند.
محمدی اظهار داشت: در این چند روز حتی یک مورد ثبت شکایت به دلیل گرانی نداشتیم.

هیچ التهابی در بازار وجود ندارد
همچنین حسین ایزدی، رئیس مجتمع گشت های تعزیرات حکومتی و قاضی شعبه ۶۴ گفت: در حال حاضر هیچ التهابی در بازار وجود ندارد و طبق بازرسی ها و بازدیدهای گشت های تعزیرات اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین انعکاس یا تنش خاصی در بازار ایجاد نکرده است.
وی ادامه داد: طرح ویژه نظارت تعزیرات برای مقابله با گران‌فروشی در پی افزایش نرخ بنزین در حال اجرا است و اکنون تعداد گشت ها با ابلاغ رئیس سازمان تعزیرات حکومتی دو برابر شده است.
ایزدی اظهار داشت: گشت های تعزیرات در دو نوبت صبح و عصر فعال هستند و شعب ویژه تا ساعت ١٠ شب به شکایات رسیدگی می کنند.
ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد