مادرزن از قصاص داماد گذشت


مادرزن از قصاص داماد گذشت

سلامت نیوز: مرد جوان که پنج سال قبل همسر و نوزادش را به قتل رسانده بود در حالی قرار است پای میز محاکمه بایستد که مادرزنش از قصاص او گذشت کرده است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، پاییز سال 93 خبر قتل زنی جوان و نوزاد دو ماهه اش در خانه ای واقع در خیابان ولیعصر تهران به پلیس اعلام شد. همسر این زن در نخستین بررسی های تیم جنایی گفت: من خانه...

سلامت نیوز: مرد جوان که پنج سال قبل همسر و نوزادش را به قتل رسانده بود در حالی قرار است پای میز محاکمه بایستد که مادرزنش از قصاص او گذشت کرده است.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، پاییز سال 93 خبر قتل زنی جوان و نوزاد دو ماهه‌اش در خانه‌ای واقع در خیابان ولیعصر تهران به پلیس اعلام شد. همسر این زن در نخستین بررسی‌های تیم جنایی گفت: من خانه نبودم وقتی از محل کار برگشتم با جسد همسر و دخترم رو‌به‌رو شدم. نمی‌دانم چه کسی این جنایت را مرتکب شده است.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان به این مرد ظنین شدند و او را بازداشت کردند. اما وقتی نتوانستند به سرنخ مهمی برسند وی را با قرار وثیقه آزاد کردند. مرد جوان پس از آزادی متواری شد و این در حالی بود که کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ زن جوان را مسمومیت با سم و مرگ نوزاد را بر اثر خفگی اعلام کردند.
با گذشت چند سال از این ماجرا سرانجام سال گذشته مرد جوان با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد و ضمن اعتراف به قتل همسر و دخترش گفت: مدت‌ها بود که با همسرم اختلاف داشتیم اما وقتی باردار شد به او گفتم من بچه نمی‌خواهم باید سقط کنی ولی او با لجبازی بچه را نگه داشت و به دنیا آورد. با آمدن بچه اختلافات ما بیشتر شد به حدی که سرانجام تصمیم به قتل آنها گرفتم.
شب قبل از حادثه با خریدن سم به خانه رفتم و آن را در نوشیدنی همسرم ریختم. وقتی آن را خورد حالش بد شد و پس از چند ساعت هم جان باخت بعد هم پتو را روی صورت دخترم کشیدم و از خانه خارج شدم وقتی برگشتم هر دو مرده بودند من هم با اورژانس و پلیس تماس گرفتم و خبر دادم. بدین ترتیب با اعترافات هولناک مرد جوان وی روانه زندان شد اما چند روز بعد مادرزن متهم با مراجعه به دادگاه گفت: من مطمئنم که دامادم مقصر نیست حتماً دخترم زندگی را برایش آنقدر سخت کرده بود که وی تصمیم به این کار گرفته است بنابراین شکایتی از او ندارم و حاضر به قصاصش نیستم.
بدین ترتیب پرونده متهم به شعبه دوم دادگاه کیفری فرستاده شد تا به اتهام قتل عمدی همسر و فرزندش محاکمه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق