حضور مردم خنثی کننده توطئه‌های دشمنان


حضور مردم خنثی کننده توطئه‌های دشمنان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: با هوشیاری مردم؛ توطئه دشمنان همانند گذشته خنثی می‌شود.

حضور مردم خنثی کننده توطئه‌های دشمنانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در نشست خبری هفته بسیج با اشاره به برخی تجمع‌های اعتراضی در برخی شهر‌ها به علت سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین گفت: حوادث چند روزه شامل دو بخش است؛ بخش اول اعتراض مردم به شیوه و زمان افزایش قیمت سوخت است که این اعتراض باید شنیده شود، چون در کشور ما آزادی وجود دارد و مردم می‌توانند نظر خود را اعلام کنند، اما بخش دیگر هم شرارت‌ها و کار‌های خرابکارانه‌ای است که انجام شده است.
وی با بیان اینکه عصر روز شنبه کانون‌های شرارت و دستبرد به اموال مردم شکل گرفت، گفت: این بار هم توطئه آمریکا شکست خورد، زیرا آن‌ها می‌خواستند این پروژه را در سال ۹۷ اجرایی کنند که موفق نشدند و منافقین در کشور ما هسته‌هایی دارند و در سایر کشور‌ها هم مزدوران و منافقین وابسته به آمریکا به منافع ملت‌ها ضربه می‌زنند که در کنار این‌ها شاید گروه‌های شکست خورده‌ای مانند سلطنت طلب‌ها هم به میدان آمده باشند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تمام این اقدام‌ها با هوشیاری مردم ناکام مانده است و مردم ما با این افراد و گروه ها همکاری نکردند، افزود: عوامل اصلی این تحرکات؛ شناسایی و دستگیر شده اند و نیرو‌های امنیتی برخورد کردند و در بسیاری جا‌ها هم مردم خودشان با این عوامل برخورد کردند.
سردار سلیمانی، بسیج را نیروی مردمی پشتیبان همه دستگاه‌های نظام دانست و درباره حضور بسیج در دفع شرارت‌ها، گفت: اگر نیروی انتظامی در این موضوع نیاز به کمک داشته است، بسیج در حد توان به ناجا کمک می‌کند و اگر جایی طبق مصوبه شورای تامین استان‌ها لازم باشد؛ باز هم بسیج با اقتدار وارد عمل می‌شود.
برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری؛ ۲ آذر
رئیس سازمان بسیج مستضعفین: جشنواره جهادگران علم و فناوری روز دوم آذر برگزار می‌شود.
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های امسال بسیج از ۳۰ آبان تا ششم آذر برگزار می‌شود و برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است.
وی تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی (ره) در روز پنجشنبه (۳۰ آبان) در مرقد مطهر امام راحل، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری ۴۰۰ یادواره شهدا را از برنامه‌های اولین روز هفته بسیج برشمرد.
سردار سلیمانی افزود: در دومین روز از هفته بسیج، حضور بسیجیان در نماز‌های جمعه و سخنرانی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه با حضور مسئولان بسیج را خواهیم داشت و دوم آذر جشنواره جهادگران علم و فناوری را برگزار خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا