لوازم آرایشی قاچاق از بازار شاهین‌دژ جمع‌آوری شد


لوازم آرایشی قاچاق از بازار شاهین‌دژ جمع‌آوری شد

مهاباد- ایرنا- مسئول روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیربهداشتی به ارزش 50 میلیون ریال در این شهرستان کشف و از چرخه مصرف خارج شد.

اسماعیل فرحناک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کشفیات شامل بیش از ۷۰ قلم انواع لوازم آرایشی غیربهداشتی و قاچاق است که در راستای کنترل و نظارت از اماکن توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی در این شهرستان کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه این اقلام از ۶ باب مغازه لوازم بهداشتی و آرایشی کشف شد، ادامه داد: شهروندان در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی موردنیاز خود از اماکن معتبر و همچنین از تولیدات داخلی و مارک‌های دارای کد بهداشتی خرید کنند.

وی اظهار داشت: مالکان این مکان‌ها پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش انواع دارو و قرص‌های غیرمجاز و قاچاق مراتب را در اسرع وقت به شبکه بهداشت و درمان اعلام کنند.

«فرحناک» همچنین تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ تمهیدات و هماهنگی‌های لازم را در مورد تامین دارو و لوازم پزشکی موردنیاز مردم این شهرستان انجام دهد تا هیچ‌گونه نگرانی و مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

اقلام کشف شده با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و نماینده مراجع قضایی در محل مناسبی امحاء می‍شود.

شاهین‌دژ دارای بیش از ۹۲ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟