جشنواره دانشجویی مهدوی برگزار می‌شود/ فعال‌سازی اپلیکیشن «شمیم» برای منتظران


جشنواره دانشجویی مهدوی برگزار می‌شود/ فعال‌سازی اپلیکیشن «شمیم» برای منتظران

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با اعلام برگزاری جشنواره دانشجویی مهدوی در دو بخش هنری و ادبی، گفت: اپلیکیشن «شمیم (شبکه مردمی یاوران مهدی(عج)» شامل آئین‌ها، برنامه‌ها و حتی شرکت در نذورات مسجد جمکران به‌زودی فعال می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان از برگزاری جشنواره دانشجویی مهدوی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در موضوعات ادبی و هنری با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: ثبت نام در این جشنواره از 16 آبان ماه همزمان با ایام آغاز ولایت و امامت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) آغاز شده و تا 15 دی ماه ادامه دارد. 30 دی ماه داوری آثار آغاز می شود و 15 اسفند ماه در آیین اختتامیه از برترین های این جشنواره تقدیر به عمل می آید.

وی با بیان اینکه برخی آثار برتر این جشنواره در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران به نمایش درمی آید، گفت: در بخش هنری رشته های عکس، گرافیک و پادکست و در بخش ادبی رشته های شعر، قطعات ادبی و داستان کوتاه برای شرکت علاقمندان پیش بینی شده است.

حجت الاسلام حسین آبادی با اعلام فعال سازی اپلیکیشن «شمیم (شبکه مردمی یاوران مهدی(عج)» در آینده نزدیک، بیان کرد: با توجه به تهدیدات شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و امکان فیلترینگ در اثر تهدیدات و تحریم ها، نیاز به شبکه تعاملی داخلی برای خبررسانی از فعالیت ها و برنامه های مسجد مقدس جمکران به عنوان میعادگاه منتظران احساس می شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: لذا این اپلیکیشن شامل همه خدمات این مسجد اعم از مراسم ها، صوت ها، جشنواره ها و مسابقات حتی خدمات و نذورات آن در فضای مجازی فعال و در دسترس می شود.

حجت الاسلام حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: قابلیت ارسال مطالب این اپلیکیشن از طریق سایر پیام رسان ها نیز پیش بینی شده است و طی روزهای آتی در فضای مجازی فعال می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی