کاهش 12 درجه ای دمای هوا/ تداوم بارش برف و باران در شهرهای مختلف


کاهش 12 درجه ای دمای هوا/ تداوم بارش برف و باران در شهرهای مختلف

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از کاهش 7 تا 12 درجه ای دمای هوا طی روزهای آینده خبر داد و گفت: بارش برف و باران تا پایان هفته در شهرهای مختلف کشور ادامه دارد.

«صادق ضیاییان» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه در سواحل شمالی، نواحی مرکزی کشور، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی، جنوب غرب، جنوب، بخش هایی از شمال غرب و غرب بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه بارش در مناطق جنوبی کشور با رعد و برق همراه خواهد بود، افزود: شدت بارش امروز دوشنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، نیمه غربی فارس، نیمه شرقی خوزستان، جنوب لرستان، شمال و مرکز خلیج فارس و روز سه شنبه در بوشهر، برخی نقاط فارس و مرکز خلیج فارس می باشد.

روز چهارشنبه بارش در نوار غربی کشور قطع شده و بارش در نیمه شرقی، سواحل شمالی، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و مرکز کشور و روز پنجشنبه بارش در نیمه شرقی، سواحل شمالی، اردبیل، شرق آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد.

روز جمعه در سواحل شمالی، استان اردبیل و شرق آذربایجان شرقی بارندگی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا 7 تا 12 درجه در شمال شرق و شرق کاهش می یابد.

درباره وضعیت هوای تهران گفت: امروز در تهران در بعضی ساعات بارش برف خواهیم داشت و از صبح نیز شاهد بارش باران هستیم. دمای هوای تهران در این روز بین 1 تا 6 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

برای آسمان تهران روز سه شنبه نیمه ابری در بعضی ساعات ابری و بارش پراکنده پیش بینی می شود، افزود: دمای هوای تهران در این روز به صفر درجه کاهش می یابد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق