مردم مسیر خود را از خرابکاران جدا کنند


مردم مسیر خود را از خرابکاران جدا کنند

بوشهر- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: در پی برخی اعتراض‌ها و اغتشاش‌ها نسبت به افزایش نرخ بنزین و سودجویی برخی افراد از این مساله، مردم مراقب باشند و مسیر خود را از خرابکاران جدا کنند.

علی حسن‌پور روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مردم هوشیار باشند، ناخواسته در دام افراد خراب‌کار، معاند و اشرار نیفتند و اقدام به انجام کارهای خلاف کنند.

وی اظهار داشت: تخریب اموال و تاسیسات عمومی و خصوصی به طور قطع جرم است و دستگاه قضایی با متخلفان در این زمینه برخورد قاطع می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر بیان کرد: عده‌ای با سوء استفاده از موقعیت در قالب پوشش مردمی اقدام به تخریب اموال و اماکن عمومی از جمله بانک‌ها، دستگاه‌های خودپرداز، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اخلال در نظم عمومی می‌کنند و عده‌ای از جوانان نیز با این افراد خراب‌کار همراهی دارند.

حسن‌پور اضافه کرد: دستگاه انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی استان بوشهر نسبت به شناسایی اخلال‌گران اقدام کرده و بزودی این افراد تحت تعقیب قرار گرفته و جلب می‌شوند به همین دلیل مردم مسیر خود را از این افراد جدا و از تخریب اموال عمومی خودداری کنند.

وی ادامه داد: چنانچه این افراد توسط دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شوند برخورد قانونی با هر عمل مجرمانه آنها انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...