جاکارتا میزبان نمایشگاه «پیام اسلام از عمان»


جاکارتا میزبان نمایشگاه «پیام اسلام از عمان»

وزارت اوقاف و امور دینی اندونزی نمایشگاه «پیام اسلام از عمان» را با هدف تقویت ارزش های مشترک در جاکارتا افتتاح می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربیک نیوز، نمایشگاه «پیام اسلام از عمان» فردا (پنجشنبه 23 آبان 1398) به همت وزارت اوقاف و امور دینی اندونزی و با همکاری سفارت عمان در این کشور و کتابخانه ملی جاکارتا افتتاح می شود.

این نمایشگاه در چارچوب تمایل دولت عمان و پایبندی اش به نشر و گسترش و تقویت ارزش های مشترک، تفاهم متقابل و همزیستی مسالمت آمیز بین کشورها، فرهنگ ها و ملتها برگزار خواهد شد.

برگزاری این نمایشگاه همزمان با جشن کشورهای جهان به مناسبت روز جهانی مدارا و بخشش که با 16 نوامبر مصادف است، همزمان می شود.

در جشن افتتاحیه این نمایشگاه که در کتابخانه ملی جاکارتا برگزار می شود، «علوی عبدالرحمن شهاب» مشاور رئیس جمهوری اندونزی، «نزار بن الجلندی آل سعید» سفیر عمان در اندونزی، تعدادی از مسئولان اندونزی، جمعی از شخصیت های دیپلماتیک و سیاسی در جاکارتا، رووسای دانشگاه ها و مراکز دینی و نمایندگانی از موسسه های جهانی در زمینه نشر ارزش های انسانی شرکت می کنند.

هدف از این نمایشگاه چهار روزه، تقویت فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز، تفاهم و دوستی بین امتها، فرهنگ ها و ملتها، دعوت به احترام به مقدسات، تاکید بر ارزهای انسانی مشترک و دوری از افراط گری و خشونت و تنفر و انزجار طلبی است.

نمایشگاه پیام اسلام از عمان برای تقویت ارزش های تفاهم و دوستی، گفتگو بین ملتهای مختلف جهان و ارایه تصویری صحیح از دین اسلام و ارزش ها و اصول آن تلاش می کند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم