دولت در زمینه گرانی بنزین باید بهتر از این شفاف سازی می کرد


دولت در زمینه گرانی بنزین باید بهتر از این شفاف سازی می کرد

محمودی اصل گفت: گرانی بنزین بدون شفاف سازی توسط دولت باعث کمرشکنی مردم خواهد شد که انتظار می رفت دولت بهتر شفاف سازی می کرد که قرار است این هدفمندی به جیب مردم برگردد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (۲۴ آبان) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: کوچک شمردن گناه باعث ترویج ناهنجاری عادی شدن آن در جامعه می شود.

امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به اینکه عید بزرگ مسلمانان به واسطه ولادت باسعات حضرت محمد(ص) است، اظهار داشت: این نبی خداوند دریای بیکران الهی برای راهنمایی همه عالمیان است.

وی تصریح کرد: براساس آیات و روایات، حضرت محمد (ص) شریف ترین و بالاترین انسانی است که برای هدایت عالم فرستاده شده تا با راهنمایی مسلمان، آنان را از عذاب الهی مصون بدارد.

محمودی اصل ادامه داد: امام صادق (ع) نیز با تشکیل دانشگاه جعفری صدها هزار نفر را تربیت کرد که در راه مبارزه با فرقه گرایی و راهنمایی مسلمانان تلاش های بسیاری کردند.

خطیب جمعه لنده هفته وحدت را بهترین فرصت برای مقابله با فتنه ها و دسیسه های منافقین دانست و اضافه کرد: در این هفته همه حول محور دین اسلام در جهت وحدت در حال حرکت هستیم.

وی در ادامه، حرکت رئیس جمهور در یزد و حمله به دستگاه قضایی که عزم راسخ خود را در برخورد با مفاسد اقتصادی آغاز کرد را چندان شایسته ندانست و گفت: دستگیری روح الله زم و ابربدهکاران بانکی نشان از اقتدار قوه قضائیه در برخورد با مفسدان است

محمودی اصل ضمن تاکید بر حمایت از اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه قضائی، گفت: باید بر سازمان مقدر اطلاعات سپاه در کشف و دستگیری این افراد درود فرستاد.

امام جمعه شهرستان لنده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فرهنگ انسان ساز وحدت باید در جامعه به درستی اثرگذار باشد، ادامه داد: صحبت های یک مقام بلند پایه کشور در خصوص سیره پیامبر تحریف شده که پیمان با کفار در تاریخ اسلام را به راحتی تحریف می کنند که این موضوع باید اثبات شود.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه پیامبر با پیمان شکنان در تاریخ اسلام به «صلح حدیبیه» و «فتح الفتوح مکه» ختم شد و بارها در قرآن آمده که اگر پیمان شکستند، عهده را به طرفشان برتاب کنید .

محمودی اصل با بیان اینکه هیچ گاه نمی توان به آمریکا اعتماد کرد، تاکید کرد: اگر به دستورات رهبری عمل شود، کشور مشکلات امروزی را نداشت.

امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به اینکه گرانی بنزین بدون شفاف سازی توسط دولت باعث کمرشکنی مردم خواهد شد، اذعان داشت: انتظار می رفت دولت بهتر شفاف سازی می کرد که قرار است این هدفمندی به جیب مردم برگردد.

وی با بیان اینکه دو انتظار از دولت می رود که نظارت بر نحوه اجرای این طرح داشته و مانع گرانی و افزایش قیمت کالاها شود، گفت: مردم حق دارند که بدانند سود هنگفت آن به جیب چه کسی می رود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه