برگزاری «محفل انس با قرآن و نشست موضوعی قرآن و عترت» در نمایشگاه کتاب


برگزاری «محفل انس با قرآن و نشست موضوعی قرآن و عترت» در نمایشگاه کتاب

«محفل انس با قرآن و نشست موضوعی قرآن و عترت (سبک زندگی اسلامی) با حضور قاریان مطرح استانی «علیرضا مسیح پور» و «رضوی» در محل نمایشگاه کتاب یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان از ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه جاری در محل مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح و در حال فعالیت بود.

در حاشیه این نمایشگاه بیش از 12 برنامه جنبی در زمینه های مختلف پیش بینی شده که کارشناسان مختلف هر حوزه با حضور در این برنامه ها، در حوزه تخصصی به اظهار نظر می پردازند.

یکی از این برنامه ها «محفل انس با قرآن و نشست موضوعی قرآن و عترت (سبک زندگی اسلامی) بود که با حضور جامعه قرآنی و دونفر از قاریان مطرح استانی «علیرضا مسیح پور» و «رضوی» در محل نمایشگاه برگزار شد.

«جانمحمد خوب پور» در این محفل نورانی، نمایشگاه کتاب را یک رخداد بزرگ فرهنگی دانست و اظهار داشت: در زمینه برپایی این نمایشگاه زحمات زیادی کشیده شد.

مدیرکل قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه رسالت ما ترویج فرهنگ قرآنی و دینی است، ضرورت داشت که این محفل برگزار شود.

وی از جامعه قرآنی خواست با توجه به فراخوان برای حضور در محافل قرآنی، حضور گسترده داشته باشند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان