دادگاه نظامی مصر یک تبعه لیبی را به اعدام محکوم کرد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (http://www.iribnews.ir/) ‎؛ دادگاه نظامی مصر یک تبعه لیبی متهم به دست داشتن درحمله خونین سال 2017 در...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ‎؛ دادگاه نظامی مصر یک تبعه لیبی متهم به دست داشتن درحمله خونین سال 2017 در صحرای غربی را به اعدام و 32 متهم دیگر این پرونده را به حبس ابد محکوم کرد .
به گزارش خبرگزاری فرانسه از قاهره ، سرهنگ تامر الرفاعی سخنگوی ارتش مصر روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد دادگاه نظامی جنایی این کشور عبد الرحیم محمد المسماری تبعه لیبیایی این پرونده را به اعدام محکوم کرد .
حمله خونین در اکتبر سال 2017 و درجریان حمله نیروهای پلیس مصر به یک مخفیگاه افراد مسلح در یک منطقه دور افتاده در جنوب غرب قاهره رخ داد .
مقامات امنیتی مصر در آن زمان از کشته شدن 16 نیروی پلیس و نیز کشته و زخمی شدن 15 فرد مسلح دیگر خبر داده بودند .
سرهنگ تامر الرفاعی افزود دادگاه نظامی مصر همچنین 32 متهم دیگر را به حبس ابد محکوم کرد که حکم 10 تن از آنان غیابی صادر شده است . 20 متهم دیگر نیز تبرئه شدند .
سخنگوی ارتش مصر به جزئیات بیشتری درباره اینکه چه تعداد از این متهمان مصری یا لیبیایی هستند ، اشاره نکرد .
بنا بر اعلام سخنگوی ارتش مصر متهمان این پرونده به تشکیل گروه تروریستی در لیبی و حمله به نیروهای امنیتی ، ارتکاب جنایت قتل و اجرای عملیات خصمانه علیه مراکز و تاسیسات عمومی و زیربنایی محکوم شدند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان