دستور وزیر کشور برای پیگیری مصوبات ستاد تنظیم بازار


دستور وزیر کشور برای پیگیری مصوبات ستاد تنظیم بازار

رحمانی فضلی با صدور دستور به استانداران سراسر کشور و معاون اقتصادی وزارت کشور، خواستار پیگیری و اجرای تمامی مصوبات کارگروه تنظیم بازار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی طی دستوری به استانداران سراسر کشور و معاونین خود، پیگیری و اجرای تمامی مصوبات جلسه ۵۷ام کارگروه تنظیم بازار را که روز جمعه ۲۴ آبان ماه برگزار شد، خواستار شد.

در پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار که تنها ساعاتی پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت بریاست وزیر صمت و با حضور اعضاء از جمله معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور برگزار شد، استانداران سراسر کشور مکلف شدند، تا اطلاع ثانوی، جلسات کارگروه تنظیم بازار استان ها را با دعوت از اعضای اصلی و نمایندگان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و دادستانی ها برگزار و نسبت به حفظ آرامش بازار و پیگیری رفع هرگونه کمبود اقدام نمایند.

بر اساس این مصوبات، اعمال هرگونه افزایش قیمت در کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد و هرگونه مجوز افزایش نرخ که تا کنون اعمال نشده، لغو می گردد.

اعضای کارگروه تنظیم بازار در تصمیم دیگر خود که مورد تاکید و توجه وزیر کشور قرار گرفته است، مقرر کردند همه استانداری ها، ضمن جلوگیری از هرگونه کمبود، با تخلفات احتکار، اختفاء، گران فروشی و کم فروشی با حداکثر توان برخورد نمایند.

مصوبات کارگروه تنظیم بازار که پیگیری اجرای کامل آن از سوی وزیر کشور به استانداران سراسر کشور تکلیف شده است، همچنین نسبت به رصد و پایش مستمر و ویژه کالاهای اساسی و ضروری و سایر کالا و خدمات مورد نیاز مردم، از سوی همه استانداری ها، دستگاه ها و وزارتخانه ها تا کید شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل