مقابله با قاچاق کالا در آستارا شدت می‌گیرد


مقابله با قاچاق کالا در آستارا شدت می‌گیرد

آستارا - ایرنا - فرماندار بندر مرزی آستارا با اشاره به اثرات منفی قاچاق کالا بر اقتصاد و تولید، تشدید برخورد با عاملان این پدیده شوم را خواستار شد.

حسن رستم زاد روز یکشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا در فرمانداری آستارا اضافه کرد: فرهنگ سازی برای تولید داخل و مصرف کالای ایرانی، بهترین راه مقابله با قاچاق کالاست و دولت با ارائه تسهیلات ارزان قیمت از تولیدکنندگان حمایت می کند.

وی اظهار کرد: دولت و مردم، هزینه های زیادی را در حوزه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق می پردازند و با پیشگیری و اجرای برنامه های فرهنگی، باید به مقابله با این پدیده ها برخاست.

فرماندار آستارا گفت: از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید در مبارزه با مواد مخدر، استفاده از ظرفیت های اجتماعی برای پیشگیری است و مهمترین محور مبارزه با مواد مخدر، اقدامات پیشگیرانه است.

رستم زاد بیان کرد: اجرای برنامه‌های دقیق و بهره‌مندی از ظرفیت‌های اجتماعی، آمادگی جامعه را برای پیشگیری از مشکلاتی نظیر اعتیاد و قاچاق بالا می برد و نباید از ظرفیت‌ها غافل بود.

وی گفت: مبارزه با مواد مخدر در شهرستان مرزی آستارا از اهمیت ویژه برخوردار است و باید با برپایی نمایشگاه ها، کارگاه های آموزشی و جشنواره های فرهنگی با مواد مخدر و اعتیاد مقابله شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان