برنامه‌های پنجمین روز هفته کتاب


برنامه‌های پنجمین روز هفته کتاب

نشست «آینده کتاب در حوزه‌ محتوا»، همزمان با پنجمین روز هفته کتاب از ساعت 13 تا 15 در سرای اهل قلم‌ خانه کتاب تهران برگزار می‌شود.

نشست «آینده کتاب در حوزه‌ محتوا»، همزمان با پنجمین روز هفته کتاب از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در سرای اهل قلم‌ خانه کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری بیست‌وهفتمین دوره‌ی هفته‌ کتاب، نشست «آینده کتاب در حوزه‌ محتوا» توسط موسسه خانه کتاب و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در سرای اهل قلم‌ خانه کتاب در تهران برگزار می‌شود.

انجمن حمایت از بیماران کلیوی نیز با مشارکت موسسه خانه کتاب، شهرداری تهران و خیران فرهنگی، همزمان با پنجمین روز از هفته کتاب در بخش دیالیز دو بیمارستان لبافی‌نژاد و هاشمی‌نژاد افتتاح می‌شود تا هم بیماران و هم همراهان بتوانند در مدت زمان چهار تا پنج ساعت زمان لازم برای دیالیز به مطالعه بپردازند. مراسم تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه مرکز انجمن حمایت از بیماران کلیوی روز دوشنبه (۲۷ آبان ماه) برگزار خواهد شد.

نشست «در مکتب تجربه: گفتگو با چند ناشر صاحبنام درباره‌ی همکاری با ویراستاران» توسط انجمن ویراستاران و با مشارکت موسسه خانه کتاب روز دوشنبه (۲۷ آبان ماه) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ همزمان با پنجمین روز هفته کتاب در سرای اهل قلم‌ خانه کتاب در تهران برگزار می‌شود.

همچنین افتتاح دو کتابخانه‌ی همسایگی از دیگر برنامه‌های پنجمین روز هفته کتاب است. کتابخانه‌ی همسایگی ساعت ۱۰:۳۰ در خیابان گلبرگ، انتهای خیابان شهید ملکی، برج دوقلو خیابان بهار توسط معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۸ با مشارکت موسسه خانه کتاب افتتاح می‌شود.

همچنین کتابخانه همسایگی دیگری در ساعت ۱۵ در نشانی بزرگراه نواب شمال به جنوب، خیابان محبوب مجاز، کوچه پرستو، مقابل کوچه دوست قرین، مجتمع سرو ۱ توسط شهرداری منطقه ۱۰ با مشارکت موسسه خانه کتاب افتتاح می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403