قبل از رابطه زناشویی، این کارها را نکنید


قبل از رابطه زناشویی، این کارها را نکنید

مواردی مانند اصلاح کردن خوردن آنتی هیستامین و خوردن غذاهای تند جزو ممنوعات قبل از رابطه جنسی می باشد.

مواردی مانند اصلاح کردن خوردن آنتی هیستامین و خوردن غذاهای تند جزو ممنوعات قبل از رابطه جنسی می باشد. پس بهتر است با این موارد آشنا شوید تا بتوانید از رابطه جنسی خود هم خود لذت ببرید.
از همه مهم تر رعایت کردن نکات بهداشتی قبل از رابطه جنسی است تا بتوانید از بیماری های خطرناکی که ممکن است به آن مبتلا شوید پیشگیری نمایید زیرا بعضی از اشتباهات به تجربه های تلخ تبدیل می شوند که هرگز نمی توان آنها را از خاطر خود حذف کرد.

از خوردن غذاهای تند اجتناب کنید
خوردن غذاهای تند موجب عوض شدن بو و مزه واژن میشود و همچنین موجب گاز روده و نفخ معده می گردد.

آنتی هیستامین نخورید
آنتی هیستامین که برای سرماخوردگی مفید است و تقریباً برای رفع حساسیت مصرف میشود و آبریزش بینی را بند می آورد اگر قبل از انجام رابطه جنسی خورده شود موجب خشکی واژن می گردد امکان دارد رابطه شما را سخت تر و حتی درد ناک کند .

قبل از رابطه جنسی از مسواک برقی استفاده نکنید
زیرا مسواک برقی موجب پارگی های کوچک در لثه می شود و دهان شویه ها موجب خشک شدن مخاط دهان می شود و ایجاد زخم می کند و امکان دارد عفونت ها و بیماری های دستگاه تناسلی به دهان منتقل شود

اصلاح نکنید
بعضی از افراد قبل از رابطه جنسی خود پوست خود را اصلاح میکنند ، اما این کار بسیار خطرناک می باشد زیرا اصلاح کردن مانند یک لایه بردار ، پوست شما را حساس و تحریک می‌کند و فولیکول های مو را تحریک می کند و موجب جوش و خارش و حتی بریدگی های کوچکی در سطح پوست می شود و عفونت هایی مانند تبخال تناسلی و اچ پی وی منتقل می گردد و علاوه بر آن پوست شما مدام در حال خارش می باشد و التهاب و قرمزی بر روی سطح پوست ایجاد می گردد.

قبل و بعد از رابطه جنسی ادرار کنید
از مهم‌ترین مواردی که باید به آن دقت نمایید برای عدم انتقال عفونت به شریک جنسیتان و برای جلوگیری از عفونت برای خود، بهتر از قبل و بعد از رابطه جنسی ادرار کنید.

قبل از رابطه جنسی خود سیگار نکشید
سیگار کشیدن اثرات منفی روی قلب و عملکرد جنسی افراد می گذارد و میزان تستوسترون را کاهش میدهند همچنین این مورد راجع به الکل نیز صدق می کند.
اگر می‌خواهید نعوظ درست داشته باشیم باید قلبی سالم رگ های خونی سالم و جریان خون خوب داشته باشید بنابراین هر چیز که جریان خون را تحت تاثیر قرار دهد نعوظ شما را هم نیز تحت تاثیر قرار می دهد و نیکوتین می تواند جریان های خون را مسدود کند اندامهای جنسی را در عملکرد خود محدود کند.
سیگار کشیدن تعداد اسپرم ها را کاهش می دهند و همچنین آسیب ژنتیکی ایجاد می کند و این تاثیر بر روی زنان هم صدق می کند.

قبل از رابطه جنسی نوشابه انرژی زا نخورید
به دلیل آنکه رابطه جنسی می تواند انرژی زیادی را به فرد بدهد و خواب آلودگی او را برطرف کند بعضی از افراد برای داشتن رابطه جنسی بهتر نوشابه های انرژی زا مصرف می کنند که باید در نظر بگیرند عوارض آن بیشتر از سود آن می باشد پس بهتر است به جای نوشابه انرژی زا آجیل غذاهای سبک و گردو مصرف نمایند.

قبل از رابطه جنسی خودارضایی نکنید
بعضی از افراد برای اینکه دیرتر ارضا شوند و بتوانند ساعت‌های زیادی را از آمیزش خود لذت ببرند قبل از رابطه با همسر خود، خود ارضایی می کنند اما این کار تقریباً غیر ممکن است زیرا موجب اعتیادآور شدن عمل خودارضایی می شود و به مرور زمان افراد تمایل خود را به رابطه جنسی واقعی با همسرشان از دست می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها