ثبت‌نام 12 کشور صاحب‌نام در جام جهانی شمشیربازی تهران دور از انتظار بود


ثبت‌نام 12 کشور صاحب‌نام در جام جهانی شمشیربازی تهران دور از انتظار بود

سرمربی یزدی تیم ملی اسلحه سابر شمشیربازی کشورمان با اشاره به برگزاری جام جهانی شمشیربازی جوانان در تهران، ثبت‌نام 12 کشور صاحب‌نام شمشیربازی در این دوره از مسابقات را دور از انتظار خواند.

«حمیدرضا شیر» در این رابطه اعلام کرد: مسابقات جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر نوجوانان و جوانان به میزبانی تهران در روزهای دوم و و سوم آذرماه در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد .

وی افزود: این مسابقات در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی با حضور کشورهای مختلف برگزار می شود و در تقویم فدراسیون جهانی شمشیربازی ثبت شده است.

سرمربی تیم ملی سابر با تاکید بر این که تاکنون ۱۲ کشور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند، گفت: از بلژیک ۴ نفر، ایتالیا ۶ نفر، اربکستان ۴ نفر، اردن ۳ نفر، قزاقستان ۴ نفر ، تونس یک نفر، اسپانیا ۱۰ نفر، ترکیه ۲ نفر، رومانی ۵ نفر، عراق ۴ نفر، کویت ۵ نفر، اکراین ۴ نفر و ایران ۲۰ نفر در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

شیر ادامه داد: از ایران ۱۲ نفر در جوانان و ۸ نفر در رده‌بندی نوجوانان شرکت می‌کنند که البته ایران چون خود کشور میزبان است، می‌تواند تعداد بیشتری از ورزشکاران را برای حضور در این رقابت‌ها معرفی کند.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری اردوهای اعضای تیم ملی اسلحه سابر، بیان کرد: این اردوها از ۱۳ تا ۲۰ آبان در تهران برپا شد و از امروز تا روز مسابقات نیز بازیکنان در اردوی دیگری هستند.

شیر با بیان این که این رقابت‌ها در ۲ بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود، افزود: مسابقات انفرادی اسلحه سابر کلاس A دوم آذر و تیمی سوم آذر برپا می‌شود که در بخش تیمی نیز هشت تیم و در انفرادی ۱۲ تیم بازی می‌کنند. البته کشورها برای این که بتوانند در بخش تیمی شرکت کنند، حداقل باید سه بازیکن داشته باشند.

سرمربی تیم ملی اسلحه سابر شمشیربازی جمع کل ورزشکاران را ۷۳ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار، تعداد افرادی هستند که تاکنون در سایت فدراسیون جهانی ثبت نام کرده‌اند و ممکن است در این چند روز، کشورهای دیگری نیز اضافه شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس