ارسال بیش از 600 اثر به مسابقه استانی عکس«بچه های مسجد»


ارسال بیش از 600 اثر به مسابقه استانی عکس«بچه های مسجد»

دولت آبادی از ارسال بیش از 600 اثر به نخستین دوره مسابقات استانی «عکس بچه های مساجد» کهگیلویه و بویراحمد تا پایان ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز (۲۶ آبان) با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی «عکس بچه های مساجد» کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران، گفت: به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فراخوان نخستین دوره مسابقه «عکاسی بچه های مسجد» به مناسبت ایام محرم و صفر منتشر شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این مسابقه را استفاده از ظرفیت هنر در مناسبت های مذهبی و تولید مجموعه ای از آثار منتخب، ایجاد رقابت سالم در بین بچه های مسجد و معرفی آئین های عزاداری سراسر استان دانست.

وی نماز و نیایش، هیئت های عزاداری محلات، پیاده روی و موکب های اربعین را از موضوعات این مسابقه دانست و یادآور شد: دوره آموزشی عکاسی نیز به صورت رایگان با همکاری انجمن سینمای جوان استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام برگزاری این مسابقه برگزار شد.

دولت آبادی زمان ارسال آثار را تا پایان ماه صفر امسال دانست و اضافه کرد: علاقه مندان تا پایان مهلت مقرر، بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه مستقر در محل ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال کردند.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مسابقه به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان، شهرداری یاسوج و کانون فرهنگی و هنری عاشقان ظهور مسجد قبا دولت آباد یاسوج برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: به زودی کار داوری آثار ارسالی آغاز و نفرات برگزیده اعلام می شوند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا