مرحله دوم بانک جامع قرآن کریم راه اندازی می‌شود


مرحله دوم بانک جامع قرآن کریم راه اندازی می‌شود

علاوه بر مرحله نخست سامانه بانک جامع قرآنی کشور که شامل 30 درصد آن بود قرار است مراحل بعدی راه اندازی شود.

مرحله دوم بانک جامع قرآن کریم راه اندازی می‌شودآقای عبدالهادی فقهی زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: طی ۱۷ دوره گذشته آزمون قرآنی، خودآزمایی شرکت کنندگان هدف اصلی و انس با قرآن و عترت اهل بیت علیهم السلام به ویژه مفاهیم والای نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مورد توجه بوده است.
وی همچنین در نشست خبری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، با اشاره به جزئیات برگزاری این آزمون، گفت: امسال رشته‌های این آزمون محدودتر شده است و منابع آزمون نیز که در سال‌های گذشته به موارد خاصی اختصاص یافته و شائبه‌هایی ایجاد کرده بود محدود به منابع معتبری شد تا داوطلبان دستیابی بهتری به منابع آزمون داشته باشند.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه در این آزمون اشتباهی به وجود نیاید، گفت: آنچه در این میان مهم است نقش جریان سازی این آزمون است که به عنوان یک آزمون‌های گسترده ملی در صد‌ها شهر برگزار می‌شود.
وی افزود: در این آزمون شاهد مشارکت چند جانبه با دستگاه‌های دیگر هستیم تا این حرکت قرآنی شتاب بگیرد و نوجوانان بیشتری را جذب کند.
سازمان اوقاف و امورخیریه، دانشگاه پیام نور و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در برپایی آزمون سراسری قرآن و عترت امسال همکاری می‌کنند.
امروز علاوه بر رونمایی از پوستر هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، قرعه کشی مسابقه کتابخوانی اربعین با عنوان اشک‌ها و عبرت‌ها با معرفی ۴۰ نفر شرکت کننده آن برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط