امدادرسانی هلال احمر در پی آب‌گرفتگی منطقه بهمبر شهرستان صومعه سرا


امدادرسانی هلال احمر در پی آب‌گرفتگی منطقه بهمبر شهرستان صومعه سرا

رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی امدادگران این جمعیت در آب‌گرفتگی واحدهای مسکونی در منطقه بهمبر شهرستان صومعه سرا خبر داد.

مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به بارش شدید باران و در پی آن آبگرفتگی در منطقه بهمبر صومعه سرا، امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان نسبت به تخلیه آب هشت واحد مسکونی در این منطقه اقدام کردند.

وی اظهار داشت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان گیلان برای امدادرسانی در منطقه بهمبر صومعه سرا حضور دارند و در زمان حاضر شش تیم ( هر تیم پنج نفر) برای امدادرسانی آماده باش هستند.

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان با اشاره به آماده باش همیشگی نیروهای این جمعیت برای امدادرسانی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی ، نیروهای جمعیت هلال احمر گیلان تا پایان هفته جاری به صورت ویژه برای پاسخگویی به حوادث ناشی از بارش باران و برف آماده باش هستند.

شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان واقع است.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ تا سه شنبه هفته جاری به تناوب ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد ( بعضی نقاط شدید) ، احتمال رعد و برق و تگرگ و در ارتفاعات بارش برف مورد انتظار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!