بارش 80 سانتیمتر برف در مناطق کوهستاتی گیلان


بارش 80 سانتیمتر برف در مناطق کوهستاتی گیلان

 رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: طی شبانه روز گذشته بندر انزلی شاهد 60 میلیمتر بارندگی بوده و ارتفاع بارش برف در برخی نقاط کوهستانی استان به 80 سانتیمتر رسیده است.

مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین میزان بارندگی در استان پس از بندر انزلی ، مربوط به رشت با ۴۰ میلیمتر و نیز ماسوله با ۲۷ میلیمتر است.

وی با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستان استان اظهار کرد: بارش برف در ارتفاعات اشکورات رودسر، رودبار و تالش بین ۴۰ تا ۸۰ سانتیمتر ، مسیر اسالم و پونل به خلخال ۳۰- ۷۰ سانتیمتر، جیرنده و ماسوله ۲۵ سانتیمتر و دیلمان ۳۰ سانتیمتر گزارش شده است.

وی بیشینه و کمینه دما را در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به دیلمان با منفی پنج درجه سلسیوس و بعد از آن جیرنده با منفی چهار عنوان و تصریح کرد: دمای ماسوله نیز صفر درجه سلسیوس بوده است .

غلامی با بیان اینکه بیشینه دمای استان نیز برای شهر آستارا با ۱۴ درجه سلسیوس بوده ، گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز ۹ و پنج درجه سلسیوس ثبت شده است.

وی آسمان استان را برای فردا ( دوشنبه ) نیمه ابری تا ابری ، مه آلود ، بارندگی و وزش باد( گاهی شدید) و ارتفاعات برف و برای سه شنبه قسمتی ابری تا ابری ، مه آلود ، برخی نقاط بارندگی و ارتفاعات بالادست بارش برف پیش بینی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022