دلار و طلا دیگر گران نشدند / ریزش شدید در شاخص بورس / ورود بانک مرکزی به بازار ارز


دلار و طلا دیگر گران نشدند / ریزش شدید در شاخص بورس / ورود بانک مرکزی به بازار ارز

امروز دیگر روند صعودی بازارها تکرار نشد. قیمت دلار و طلا همزمان با افت شاخص بورس اندکی نسبت به دیروز افت داشتند. نوشته دلار و طلا دیگر گران نشدند / ریزش شدید در شاخص بورس / ورود بانک مرکزی به بازار ارز اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۵ با ۰٫۱ درصد کاهش، ۱۱ هزار و ۸۹۰ تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار هم در بازار آزاد امروز یکشنبه ۲۶ آبان تا ساعت ۱۵ با ۵۰۰ تومان کاهش به ۴۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی نیز در بازار آزاد امروز یکشنبه ۲۶ آبان ماه تا ساعت ۱۵ با سه هزار تومان افزایش به چهار میلیون و ۲۱۳ هزار تومان رسید.

اما امروز وضعیت بازار سهام چطور بود؟

شاخص کل بورس با افتی بیش از ۴۵۰۰ واحدی، در کانال ۳۰۲ هزار قرار گرفت. همچنین شاخص کل هم وزن نیز افتی بیش از ۲۷۰۰ واحدی را تجربه کرد.

شاخص بازار سهام امروز یک روند نزولی را پشت سر گذاشت.

از مهمترین اخبار امروز بیانات مقام معظم رهبری بود.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به افزایش نرخ سوخت یادآور شدند: من صاحب‌نظر نیستم لکن اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند من حمایت می‌کنم.

امروز همچنین همزمان با نوسان چند روز اخیر بازار ارز رئیس کل بانک مرکزی در بازار ارز حضور یافت.

علاوه بر این، رئیس کل بانک مرکزی امروز گفت: همچنان بانک مرکزی در بازار ارز حضور فعال دارد چرا که مدیریت بازار ایجاب می‌کند که به عنوان بازارساز اصلی نیازهای واقعی را تامین کند.

درباره مسکن ملی نیز سامانه ثبت نام مسکن ملی در روز دوم از دومین دور نام‌نویسی‌ها دچار اختلال شده است و متقاضیان نمی‌توانند این فرایند را انجام دهند. در روز اول (دیروز) ظرفیت دو استان گلستان و کردستان تکمیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا