نظام سلطه درپی بحران آفرینی‌های جدید در منطقه


نظام سلطه درپی بحران آفرینی‌های جدید در منطقه

دبیر شورای عالی امنیت ملی: پس از فروپاشی داعش به عنوان مهره ناامن ساز آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، نظام سلطه به دنبال بحران آفرینی‌های جدید در منطقه است.

نظام سلطه درپی بحران آفرینی‌های جدید در منطقهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، دریابان شمخانی در دیدار صبح امروز شیخ نعیم قاسم قائم مقام حزب الله لبنان درباره وقایع اخیر لبنان گفت: پس از فروپاشی داعش به عنوان مهره ناامن ساز آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، نظام سلطه به دنبال بحران آفرینی‌های جدید در منطقه است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به شکست آمریکا در سوریه و بی تاثیری تحریم این کشور علیه حزب الله لبنان افزود: راهبرد ایجاد آشوب در لبنان با هدف تلاش برای جبران شکست در جبهه‌های دیگر دنبال شد که با هوشیاری مردم، مسئولان و احزاب و گروه‌های لبنانی با شکست روبرو شد.

وی با تجلیل از تدابیر و مواضع حکیمانه سید حسن نصرالله، از حزب الله لبنان به عنوان کانون ثبات ساز و امینت آفرین در لبنان و منطقه یاد کرد.

دریابان شمخانی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه رهبران و عناصر ارزشمند جهاد اسلامی و حملات کور آنان علیه مردم مظلوم فلسطین را نشانه روشنی از ضرورت پیگیری راهبرد محو کامل رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: کانون جنگ آفرینی و تشنج در منطقه، رژیم کودک کش صهیونیستی است و تنها با محو کامل این رژیم جنایتکار آرامش، ثبات و امنیت پایدار در منطقه حاکم خواهد شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پایان بر تداوم حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت برای مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

در این دیدار شیخ نعیم قاسم قائم مقام حزب الله لبنان با قدردانی از حمایت‌های بی دریغ جمهوری اسلامی از عناصر فعال در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله لبنان با الهام از مقاومت بی نظیر ملت ایران در برابر تهدیدات و فشار‌های آمریکا هرگز اجازه نخواهد رژیم صهیونیستی به اهداف خطرناک خود در منطقه دست پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته از اشعار سعدی