عضو شورای تهران: فضایی برای تجمع شهروندان ایجاد شود


عضو شورای تهران: فضایی برای تجمع شهروندان ایجاد شود

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حوادث روز گذشته پایتخت بر ضرورت ایجاد فضاهایی برای تجمع در این شهر تاکید کرد.

حجت نظری روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: روز گذشته اتفاقاتی در پایتخت رخ داد که از جنبه‌های مختلف برای بسیاری از ما حائز اهمیت نیست اما باید گفت اتفاقاتی که در پی افزایش بنزین رخ داد نشان داد که باید اعتراضات مردم را به رسمیت شناخت.

وی گفت: خواهش من از مردم این است که اعتراضات خود را به صورت مسالمت‌آمیز مطرح کنند.

نظری افزود: زحمات بازکردن معابر و جمع‌آوری آنها و اتفاقاتی که ناشی از سوء اعتراض بود مانند آتش‌زدن اتوبوس، متاسفانه سرمایه‌های شهر را از بین می‌برد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: این اتفاقات نمی‌تواند به نفع شهر و شهروندان باشد.

وی افزود: این اتفاق یک بار دیگر ثابت کرد که باید مصوبه هیات تطبیق شورای اسلامی شهر تهران را پیگیری کنیم.

نظری با بیان اینکه این مصوبه ایجاد فضاهایی برای تجمع در شهر بود، اظهار داشت: حتما باید چنین فضایی در شهر داشته باشیم، شورای تامین و یا هر مرجع دیگری این محل را ایجاد کند تا در پی اعتراضات مردم شاهد آتش‌زدن بانک‌ها و اتوبوس‌ها در سطح خیابان‌ها نباشیم.

تمهیدات لازم برای بارش برف در پایتخت اندیشیده نشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به بارش برف روز گذشته اظهارداشت: به رغم اینکه از یک هفته قبل شهرداری از بارش برف اطلاع داشت، گفت در برخی از مناطق تمهیدات این اتفاقات اندیشیده نشد و در نهایت در سطح خیابان‌ها شاهد ترافیک بودیم.

نظری گفت: گرچه صدا و سیما به طور غیرمنصفانه‌ای با شهرداری برخورد و به آن تاخت اما تعداد اندکی از مناطق نتوانستند کار خود را به خوبی انجام دهند که شهرداری تهران باید با این مناطق و شهرداران آنها برخورد لازم را انجام دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج