55 هزار انبار و مرکز نگهداری کالا در خراسان جنوبی ثبت شد


55 هزار انبار و مرکز نگهداری کالا در خراسان جنوبی ثبت شد

تهوری با بیان اینکه تاکنون 55 هزار و 366 انبار و مرکز نگهداری کالا در خراسان جنوبی ثبت شده است.، گفت: تمامی تولیدکنندگان و واردکنندگان مکلف به اعلام موجودی خود در سامانه «جامع انبارها» و «اعلام موجودی کالا» هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی تهوری» امروز (26 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر اجرای طرح تشدید کنترل بازار و خدمات برای جلوگیری از افزایش قیمت های احتمالی در سطح استان آغاز شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: شهروندان می توانند هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و همچنین افزایش قیمت ها را به سامانه 124 معاونت بازرسی این سازمان گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

تهوری با اشاره به سامانه اطلاعات انبارها برای مهار معضل احتکار کالا، افزود: سامانه جامع انبارها با احتکار مقابله می‌کند و انبار و کالاهایی که در این سامانه ثبت نشده باشند به قاچاق و احتکار مظنون هستند.

وی بیان کرد: در مرحله نخست 10 قلم کالا شامل برنج، شکر، چای، کنجاله سویا، ذرت دامی، کاغذ چاپ، گنذم، جو، روغن موتور و لاستیک از طریق این سامانه رصد می شود.

وی با بیان اینکه در مرحله بعدی در این سامانه 100 قلم کالایی رصد خواهد شد، عنوان کرد: تاکنون بیش از 5 هزار 366 انبار خراسان جنوبی در سامانه جامع انبارها ثبت شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: تمامی تولیدکنندگان و واردکنندگان مکلف به اعلام موجودی خود در سامانه «جامع انبارها» و «اعلام موجودی کالا» هستند.

تهوری در پایان گفت: تاکنون 2 پرونده تخلف عدم اعلام موجودی(لاستیک ومیوه) در استان به ارزش 7 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس