مدل جدید خودروی محبوب پاترول معرفی شد +عکس


مدل جدید خودروی محبوب پاترول معرفی شد +عکس

رکنا: نیسان مدل جدید خودروی محبوب و پرطرفدار پاترول را در مراسمی به صورت رسمی معرفی کرد.

به گزارش رکنا، نزدیک به یک ماه پیش شرکت نیسان اولین تصاویر از مدل جدید خودروی پرطرفدار پاترول را منتشر کرد و اعلام کرد که به زودی آن را در مراسمی رسمی معرفی می‌کند.

اکنون غول خودروسازی ژاپن به وعده خود عمل کرد. شاسی‌بلند پاترول که در آمریکا با نام Armada شناخته می‌شود، معرفی شد. مدل ۲۰۲۰ پاترول با قابلیت‌هایی یکسان و بدون تفاوت در کشور‌های مختلف دنیا به فروش می‌رسد.

با وجود ابعاد بزرگ و ظاهر پرابهت شاسی‌بلند Patrol 2020، مهندسان ژاپنی تلاش زیادی کرده‌اند تا مصرف سوخت آن را به میزان قابل توجهی کاهش داده و خودرویی کم مصرف را به مشتریان تحویل دهند. این اقدام مهندسان نیسان از طرفی موجب پایین آوردن میزان تولید آلایندگی این اتومبیل و از طرفی موجب جلب نظر مشتریان اروپایی می‌شود.

پاترول ۲۰۲۰، پرقدرت‌تر و زیباتر از گذشته

امروزه در بسیاری کشور‌های جهان به ویژه در کشور‌های اروپایی به دلیل گرانی سوخت‌های فسیلی، مردم ترجیح می‌دهند از وسایل نقلیه الکتریکی استفاده کنند لذا شرکتی که قصد فروش اتومبیل خود در این منطقه از جهان را دارد ملزم به طراحی خودرویی با مصرف پایین انرژی است.

یسان پاترول یکی از قدیمی‌ترین اتومبیل‌های شرکت نیسان است و ۷۰ سال از تولید اولین مدل آن می‌گذرد.

محبوبیت گسترده این شاسی‌بلند در کشور‌های مختلف جهان می‌تواند عامل بسیار موثری برای فروش بهتر آن باشد.

این اتومبیل علاوه بر کارایی مناسب در رفت و آمد‌های شهری، وسیله‌ نقلیه‌ای مناسب و کارآمد برای سفر‌های برون شهری محسوب می‌شود.

نسل جدید پاترول چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی در مقایسه با مدل‌های قبلی تا حد قابل توجهی ارتقاء یافته است.

خودروی Armada در سال ۲۰۲۰ میلادی دهمین سال تولد خود در آمریکا را جشن می‌گیرد. نیسان با این اتومبیل در آمریکا قصد رقابت با خودروسازانی نظیر فورد، شورولت و دیگر صنایع خودوریی بزرگ این کشور را دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!