برخورد با افزایش خودسرانه قیمت ها در سلسله


برخورد با افزایش خودسرانه قیمت ها در سلسله

خرم آباد- ایرنا - معاون سیاسی فرمانداری سلسله گفت: با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت ها در این شهرستان توسط افراد سودجو بشدت برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عابدین گراوند روز یکشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند و در سال رونق تولید می طلبد که از ورود هرگونه قاچاق سازمان یافته کالا در مبادی ورودی و خروجی شهرستان جلوگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت ضوابط ورود و خروج کالا، عنوان کرد: باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم چرا که منجر به رونق چرخ های اقتصاد کشور و اشتغال جوانان می شود.

گراوند با اشاره به لزوم قیمت گذاری بر روی کالاهای عرضه شده توسط فروشندگان، افزود: باید اداره صنعت و معدن و تعزیرات نظارت های خود را در این حوزه افزایش دهند.

معاون سیاسی فرمانداری سلسله با اشاره به افزایش قیمت بنزین، خاطرنشان کرد: نباید این افزایش قیمت منجر به سودجویی برخی شود و در این راستا لازم است که گشت های مشترک ستاد تنظیم بازار تشکیل و نظارت های منظمی بر روی قیمت اجناس موجود در بازار شهرستان داشته باشند.

وی تاکید کرد: هیچگونه افزایش قیمتی در شهرستان نباید داشته باشیم و کسانی که خودسرانه قیمت کالاها را افزایش دهند با آنها بشدت برخورد می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!