به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نیما نکیسا، دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی نیاز به آرامش و زمان دارد تا بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. با توجه به بازیکنان بزرگی که در تیم ملی فوتبال وجود دارد مردم انتظار شکست را نداشتند و این حق را به مردم عزیز کشورمان می دهیم اما باید زمان بگذرد تا تیم ملی برنامه هایش را هدفمند پیش ببرد و به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: اشتباهی که در این مقطع زمانی رخ داده این است که برخی روزهای آخر سرمربیگری کارلوس کی روش را با روزهای ابتدایی کار مارک ویلموتس مقایسه می کنند. کی روش سال ها با تیم ملی کار کرده و شناخت خوبی از بازیکنان داشت. ویلموتس مربی با شخصیتی است و یکی دو نتیجه در مسابقات اخیر نباید قابل اسناد باشد. تیم ملی همانطور که در بالا اشاره کردم نیاز به زمان و فرصت دارد.

نکیسا درخصوص اینکه در زمینه شکست فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد افرود: فدراسیون بلافاصله بعد از دیدار ایران و عراق بیانیه ای صادر کرد و از مردم عزیز ایران عذرخواهی کرد. زمان باخت اولین نوک پیکان به سوی مسئولین فدراسیون فوتبال است و زمان برد عکس های دسته جمعی و تعریف و تمجید. زمانی که فدراسیون برای تهیه امکانات تیم ملی به آب و آتش می زد برخی کجا بودند:؟باید انصاف داشته باشیم. در جام ملت های آسیا 96 امارات زمانی که کره جنوبی از ایران 6 گل خورد، فدراسیون این کشور عذرخواهی کرد اما همچنان کره جنوبی یکی از بهترین تیم های آسیا است. تیم برزیل زمانی که از آلمان 7 گل خورد چه اتفاقی افتاد؟ عذرخواهی، آرامش و تلاش برای روند رو به رشد و در نهایت برزیل همچنان بهترین تیم جهان است. پس با نقدهای غیر منصفانه و بیان حواشی شرایط تیم ملی را برهم نزنیم.

نکیسا در پایان گفت: مطمئنا تیم صعود می کند. 3بازی خانگی داریم که می توانیم 9 امتیاز شیرین را بگیریم. تیم ملی فوتبال ایران بازیکن بزرگ زیاد دارد و این امر توقع مردم را بالا برده است. باید کار و تلاش کنیم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم.