سامانه 124 آماده دریافت شکایت مردم


سامانه 124 آماده دریافت شکایت مردم

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک: سامانه 124 و همچنین نرم افزار آپ، آماده دریافت شکایت‌های مردم درباره گرانفروشی اصناف است.

سامانه 124 آماده دریافت شکایت مردمبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: سامانه ۱۲۴ دات آی آر و همچنین نرم افزار آپ، آماده دریافت شکایت‌های مردم درباره گرانفروشی اصناف است.
آقای علی رهبری افزود: از چند ماه پیش، سامانه‌ای برای ثبت شکایت و استعلام قیمت در سامانه ۱۲۴ دات آی آر در نظر گرفته شده است که از طریق اپلیکیش آپ هم قابل دسترس است.
وی گفت: در این نرم افزار با زدن دکمه سبز شکایت، امکان ثبت شکایت وجود دارد ضمن اینکه پس از شکایت، مردم می‌توانند شکایت خود را پیگیری کنند و در صورت رضایت از نحوه رسیدگی، در بخش نظر سنجی، نظر خود را هم ثبت کنند.
آقای رهبری ادامه داد: از ابتدای شروع کار این سامانه تاکنون، تعداد مراجعه، حدود ۳ میلیون ۷۰۰ هزار بازدید بوده و هزار و ۷۰۰ مورد شکایت ثبت شده، که به طور معمول روزانه ۷۶ شکایت در این سامانه ثبت می‌شود.
وی گفت: برای مثال در روز گذشته، ۷۶ مورد در این سامانه شکایت ثبت شده که ۶۰ درصد آن‌ها مربوط به گرانفروشی است و معمولا با توجه به میزان شکایت در استان‌های مختلف، زمان رسیدگی بین چند ساعت تا چند روز طول خواهد کشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر