درخواست 200 میلیارد تومان برای بیمه با‌کیفیت‌تر فرهنگیان


درخواست 200 میلیارد تومان برای بیمه با‌کیفیت‌تر فرهنگیان

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به درخواست 200 میلیارد تومان بودجه از دولت برای ارائه خدمات بیمه‌ای کیفی‌تر به فرهنگیان گفت:‌ یک‌بند از طرح رتبه‌بندی فرهنگیان باقیمانده است که تصویب خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محسن حاجی‌میرزایی در گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران‌کل آموزش‌وپرورش استان‌های کشور که در حاشیه دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی در استان قزوین برگزار شد، اظهارکرد: اهمیت به نظم و انضباط، مقدمه موفقیت‌های بزرگ‌تر است و باید به زمان اهمیت دهیم.

وی با تشکر از میزبانی خوب استان قزوین در برگزاری همایش هویت ملی کودکان گفت: موضوع بیمه و مسکن فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم برای تأمین170 هزار مسکن فرهنگیان به نتیجه برسیم.

درخواست 200 میلیارد تومان از دولت برای ارائه خدمات‌ بیمه‌ای بهتر

وزیرآموزش‌وپرورش گفت: 200 میلیارد تومان از دولت درخواست کرده‌ایم تا خدمات بیمه‌ای بهتر و کیفی‌تر به فرهنگیان ارائه شود امیدواریم با موافقت با این درخواست خدمات بیمه فرهنگیان سامان یابد.

یک قدم تا تصویب نهایی رتبه‌بندی در دولت

حاجی میرزایی بابیان اینکه درپرداخت مطالبات معلمان خارج از کشور موفقیت‌هایی حاصل‌شده و اگر 110 درصد تخصیص بگیریم این مطالبات پرداخت می‌شود، اظهارکرد: رفت‌وبرگشت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان به کمیسیون اجتماعی دولت زیاد بوده است و یک‌بند از طرح رتبه‌بندی فرهنگیان باقیمانده است که تصویب خواهد شد و با تصویب آن رتبه‌بندی فرهنگیان از مهرماه 98 در 5 رتبه اجرایی خواهد شد.

وی شاخص‌های رتبه‌بندی فرهنگیان را براساس مدرک، توانمندی و تخصص دانست و گفت: اگر به دنبال ارتقای جایگاه آموزش‌ و پرورش هستیم باید تحول در خود ما صورت گیرد.

اگر سهم ما یک درصد باشد باید برای آن هم درست برنامه‌ریزی کنیم

وزیر آموزش‌وپرورش بیان‌کرد: اگر فردا را ما درآموزش‌وپرورش می‌سازیم، امروز را هم ما می‌سازیم بنابراین باید ببینیم در شرایط کنونی سهم آموزش‌وپرورش چیست و ‌اگر حتی سهم یک درصد باشد باید در آن یک درصد درست برنامه‌ریزی و تمرکز کنیم و بدانیم تحولات باید از درون آموزش‌وپرورش آغاز شود.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه در جایگاه خطیری هستیم و رسالتی داریم که باید آن را درک کرده و برای انجام آن همت کنیم، اظهار‌کرد: مسئولیت همه ما خطیر و بزرگ است که می‌تواند آخرت ما را آباد یا ویران کند، باید برای پذیرش این مسئولیت سنگین آماده باشیم و همه ذهن خلاقیت، توان و تخصص خود را به کار گیریم تا به هدف برسیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...