رقابت بالای جدولی‌ها در هفته پنجم


رقابت بالای جدولی‌ها در هفته پنجم

تیم‌های بالای جدولی لیگ برتر بسکتبال در هفته پنجم مسابقات به مصاف هم می‌روند و یک تیم از جمع تیم‌های بدون باخت لیگ کم می‌شود.

رقابت بالای جدولی‌ها در هفته پنجمبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و مهرام تهران فردا میزبان مهمترین مسابقات هفته پنجم لیگ برتر هستند. مهرامی‌ها میزبانی نفت آبادان مدافع قهرمانی لیگ را در سالن آزادی تهران برعهده دارند و آرمان زنگنه فوروارد قدرتی مهرام هم به علت مصدومیت در این مسابقه غایب است. هر دو تیم در چهار هفته نخست لیگ برتر، شکستی را تجربه نکرده اند و برنده این مسابقه،​ بدون باخت می‌ماند.

تیم شیمیدر قم هم که یک باخت مقابل مهرام داشته است، این هفته میزبان پتروشیمی بندر امام صدرنشین لیگ است. پتروشیمی در صورت پیروزی در این مسابقه،​ بدون باخت در صدر جدول لیگ برتر می‌ماند.

تیم‌های پایین جدولی رعد پدافند هوایی شهرکرد و شهرداری بندرعباس هم که تا به حال موفق به کسب پیروزی نشده اند،​ این هفته در شهرکرد به مصاف هم می‌روند. بندرعباس هفته قبل دومین بازیکن خارجی را هم به ترکیب خود اضافه کرد تا با شرایط بهتری به مسابقات ادامه دهد.

همچنین شهرداری قزوین یکی دیگر از تیم‌های بدون برد لیگ، میزبان مس کرمان است و با توجه به امتیاز میزبانی به کسب نخستین پیروزی فصل امید دارد.

ذوب آهن اصفهان که هفته قبل، مسابقه سختی مقابل پتروشیمی بندر امام داشت، این هفته میزبان شهرداری گرگان است. اصفهانی‌ها هفته قبل بالاخره موفق به استفاده از بازیکن خارجی خود شدند.

تیم‌های آویژه صنعت مشهد و اکسون تهران هم فردا به ترتیب در خانه به مصاف نیروی زمینی تهران و توفارقان آذرشهر می‌روند.

>> برنامه هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال:
دوشنبه ۲۷ آبان:
آویژه صنعت مشهد - نیروی زمینی تهران (ساعت ۱۶)
شهرداری قزوین - مس کرمان (ساعت ۱۶)
رعد پدافند هوایی شهرکرد - شهرداری بندرعباس (ساعت ۱۶)
اکسون تهران - توفارقان آذرشهر (ساعت ۱۶)
ذوب آهن اصفهان - شهرداری گرگان (ساعت ۱۶)
شیمیدر قم - پتروشیمی بندر امام (ساعت ۱۶)
مهرام تهران - نفت آبادان (ساعت ۱۸)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق