روال پخت نان در نانوایی‌های شیراز عادی است


روال پخت نان در نانوایی‌های شیراز عادی است

شیراز-ایرنا- مسدود شدن برخی خیابان‌ها در شهر شیراز در روز شنبه نگرانی‌هایی در افکار عمومی در زمینه تامین نان مورد نیاز را مطرح کرده بود که رئیس اتحادیه نانوایان شیراز در این زمینه اطمینان داد: با تدابیر پیش‌بینی شده هیچ مشکلی در زمینه پخت نان در نانوایی‌های این شهر وجود ندارد.

علیرضا سخنوریان یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پخت نان در نانوایی ها طبق روال عادی در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی ادامه داد: همچنین نظارت لازم از سوی اتحادیه نانوایان در حال انجام است تا مشکلی پیش نیاید.
رئیس اتحادیه نانوایان شیراز گفت: هماهنگی لازم صورت گرفته است تا نانوایی ها ساعت بیشتری را پخت کنند تا مردم با مشکلی در تامین نان مورد نیاز مواجه نباشند.
سخنوریان افزود: در مورد تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها نیز با توجه به اینکه سفارش به صورت اینترنتی بوده و اینترنت در حال حاضر قطع است با کارخانجات آرد و شرکت های حمل و نقل هماهنگی های لازم صورت گرفته است تا آرد را به صورت امانی در اختیار نانوایی ها قرار دهند.
وی ادامه داد: بنابراین در بحث تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها نیز مشکلی وجود ندارد.

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد. محدودیت دسترسی و تردد در روز شنبه، این نگرانی را در برخی شهروندان شیرازی برانگیخته بود که شاید محموله‌های آرد نتوانند به موقع در اختیار نانوایی‌ها قرار گیرند.

علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تاکید کرده اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.

همچنین دولت با توجه به دغدغه هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می آید در قالب یارانه ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت ، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.

دولت تاکید کرده است که به سرعت سازو کار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره مند خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها