ذخایر راهبردی کشور بسیار مطلوب است


ذخایر راهبردی کشور بسیار مطلوب است

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی وزارت صمت: از نظر تأمین کالا‌های اساسی در بازار هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای یزدان سیف در حاشیه سومین جلسه ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران افزود: مشاهده فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه‌های شهر‌ها و مناطق مختلف کشور به خوبی نشان می‌دهد که کالا‌های اساسی همچون برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و سفید به میزان کافی وجود دارد و نگرانی از تأمین آن‌ها نداریم.
وی گفت: امیدواریم ذخایر کافی موجود در بازار اهرمی باشد برای اصلاح ساختاری سوخت کشور به منظور رساندن منابع ملی در مسیر منافع ملی.
ازبهی،معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور
نرخ بنزین هیچ تأثیری در افزایش قیمت کالا‌های اساسی ندارد
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: اصلاح و افزایش قیمت بنزین هیچ تأثیری در افزایش قیمت کالا‌های اساسی نخواهد گذاشت.
آقای محمدرضا ازبهی در حاشیه جلسه سومین جلسه ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران افزود: حتی قیمت گوشت وارداتی کاهش یافته و گوشت داخلی هم رو به کاهش است و امیدواریم قیمت نهاد‌ه ها کاهش یابد.
وی میزان ذخایر کالا‌های اساسی از سال گذشته تاکنون را بالاتر از میزان تکالیف دانست و گفت: خوشبختانه از پارسال تاکنون ۷ و نیم میلیون نهاده خریداری شده که بخشی از آن در داخل کشور، بخشی در بنادر و بخشی هم از طریق کشتی‌ها در حال انتقال به کشور است.
آقای ازبهی خاطر نشان کرد: میزان ذخایر کالا‌ها به گونه‌ای است که ما حتی در پیدا کردن و اجاره کردن انبار برای نگهداری آن‌ها دچار مشکل هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...