رصدخانه تکنولوژی نوین در دانشگاه آزاد یزد ایجاد می‌شود


رصدخانه تکنولوژی نوین در دانشگاه آزاد یزد ایجاد می‌شود

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: ارتباط شرکت توزیع نیروی برق با دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد رصدخانه تکنولوژی نوین در دانشگاه و داشتن ظرفیت‌های خوب فنی، گسترش خواهد یافت.

«محمد مهدی جوکار» در جمع برخی از اساتید صاحب‌نام دانشگاه آزاد اسلامی مرکز یزد از دانشگاه به عنوان محل تربیت نیروهای متخص و ماهر یاد کرد و گفت: به کمک دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانیم نیازهای تحقیقاتی خود را در جهت مناسب به کار بببندیم و از دانش اساتید برای داوری طرح‌ها و هدفمندسازی اولویت‌های تحقیقاتی بهره بگیریم.

وی ارتباط بین یک نهاد علمی با حوزه صنعت را بسیار مهم و حرکت این دو چرخ دنده حیاتی برای توسعه و ارتقا صنعت برق را حائز اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: اهم اولویت‌های پژوهشی ما در حال حاضر در بخش فنی شامل اتوماسیون شدن شبکه‌های توزیع برق، افزایش قابلیت اطمینان، ریز شبکه‌ها و کاهش تلفات برق است.

جوکار اضافه کرد: در زمینه‌های غیرفنی افزایش بهره‌وری نیروی انسان و ارتقاء عوامل انگیزشی برای شرکت توزیع برق بسیار مهم به شمار می‌رود.

وی با ابراز خرسندی از برقراری پیوند بین صنعت برق و دانشگاه آزاد، از ایجاد رصدخانه تکنولوژی نوین برای به روز رسانی فعالیت‌ها استقبال کرد و اظهار کرد: صنعت برق به عنوان یک صنعت حساس و زیربنایی، علاوه بر به روز‌رسانی اطلاعات، نیازمند بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا است.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل برخورداری از اساتید متخصص، مجرب، با دانش روز و حضور موفق در بخش‌های مختلف صنعتی می‌تواند شرکت توزیع نیروی برق را برای رسیدن به اهداف خود همراهی کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...