پوزش می‌خواهم


پوزش می‌خواهم

هاشمی با اشاره به بارندگی‌های روز گذشته که مشکلاتی برای شهروندان تهرانی ایجاد کرد، گفت: پوزش می‌خواهم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس شورای شهر با اشاره به بارندگی‌های روز گذشته که مشکلاتی را برای شهروندان تهرانی ایجاد کرد، گفت: پوزش می‌خواهم.
محسن هاشمی در جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: این مشکلات ناشی از کافی نبودن تمهیداتی بود که باید در خدمات شهری پیش بینی می‌شد و با مقصران آن حتما برخورد می‌شود.
وی با اشاره به جلسه هم اندیشی امروز با شهردار تهران گفت: درباره مشکلات دیروز با آقای حناچی صحبت کردیم و وی گفت: در حال بررسی قصور و کم کاری هاست و با مقصران در اسرع وقت برخورد خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش از ترافیک دیروز به دلیل مسئله بنزین هم بود، اضافه کرد: با تلاش همکاران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی این مسائل برطرف شد.
محسن هاشمی گفت: اصلاح قیمت بنزین که به دلیل کاهش ارزش پول ملی، مصرف بی رویه و قاچاق سوخت صورت گرفت، پیامد‌هایی در مدیریت شهری دارد، زیرا افزایش قیمت‌ها به تمایل مردم به استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی منجر می‌شود، از این رو نیاز است در توسعه این ناوگان اقدامات جدی صورت گیرد تا شاهد ازدحام مردم نباشیم.
محسن هاشمی گفت: مطابق وعده‌ها بخش قابل توجهی از پول بنزین باید صرف توسعه حمل و نقل عمومی شود که البته نه در دولت فعلی و نه در دولت گذشته رخ نداد و باید به سرعت جلوی این اشتباه گرفته شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افزایش آلودگی هوا و پدیده وارونگی؛ توسعه حمل و نقل عمومی را می‌طلبد، افزود: از طریق کمیسیون حمل و نقل و عمران شورا نامه‌ای تهیه و به معاون اول رئیس جمهور ارسال کردیم و خواستار تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای تامین فوری اتوبوس‌ها شدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟