اهالی «پایتخت» متحول شده‌اند


اهالی «پایتخت» متحول شده‌اند

نویسنده فصل ششم سریال تلویزیونی «پایتخت» درباره ویژگی‌های قصه این فصل، ماجرای سفر به خارج از کشور یکی از کاراکترها و چالش‌های داستانی آن توضیحاتی ارائه کرد.

اتاق خبر 24:

آرش عباسی نویسنده فصل ششم سریال «پایتخت» با اشاره به نگارش فیلمنامه این سریال بیان کرد: تاکنون حدود ۶ قسمت از این سریال به نگارش درآمده است و باید گفت هر چه جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر و وسواس ما در نوشتن بیشتر می‌شود.

وی درباره شروع فیلمبرداری همزمان با نگارش اظهار کرد: قطعا باید قبل از شروع فیلمبرداری، هشت قسمت را تمام کنیم. با این حال من فعلا در حال بازنویسی هستم و از قسمت اول کار بازنویسی قسمت ها را انجام می‌دهم.

کاراکترهای «پایتخت» متحول شده‌اند

نویسنده «پایتخت» درباره شخصیت‌های این فصل از سریال توضیح داد: به جرات می‌توان گفت همه شخصیت‌ها دچار تحول شده‌اند و با آنچه در ذهن مخاطب است متفاوت هستند. به هر حال از زمانی که فصل اول «پایتخت» روی آنتن رفته حدود ۱۰ سال می‌گذرد و این شخصیت‌ها در طول زمان تغییر کرده‌اند.

این نویسنده با اشاره به ویژگی‌های فصل جدید «پایتخت» تصریح کرد: در این فصل با غافلگیری‌های زیادی روبرو هستیم‌. هر یک از کاراکترها دنیای جدیدی برای خود دارند و تغییرات ملموسی در کار، رفتار و سکنات آنها صورت گرفته است.

ریسک تغییرات زیاد سریال در فصل ششم

وی درباره اینکه چقدر این تغییرات، روایت قصه را با ریسک مواجه خواهد کرد، گفت: فکر می‌کنم این تغییرات، ریسک زیادی دارد و امیدوارم جواب بدهد. چون ما همه انرژی خود را برای کار گذاشته‌ایم.

عباسی در توضیح بیشتر قصه سریال و روند ماجراها بیان کرد: بخش اعظم سریال در شمال کشور می‌گذرد و طبیعتا تماشاگر انتظار دارد سفری هم با این کاراکترها به خارج داشته باشد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...