گوشی Realme 5s به چیپست اسنپدراگون 665 مجهز می شود


رسانه کلیک – اطلاعات رسمی جدیدی از گوشی Realme 5s در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون 665 تامین می شود. گوشی Realme 5s در تاریخ 20 نوامبر به صورت رسمی معرفی می شود و توسط Flipkart به فروش می رسد. در گذشته شاهد انتشار اطلاعات رسمی از […] نوشته گوشی Realme 5s به چیپست اسنپدراگون 665 مجهز می شود اولین بار در...

رسانه کلیک – اطلاعات رسمی جدیدی از گوشی Realme 5s در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون 665 تامین می شود.

گوشی Realme 5s در تاریخ 20 نوامبر به صورت رسمی معرفی می شود و توسط Flipkart به فروش می رسد. در گذشته شاهد انتشار اطلاعات رسمی از این اسمارت فون بودیم. بر اساس اطلاعات گذشته، این دستگاه به صفحه نمایش 6.51 اینچی با رزولوشن اچ دی مجهز می شود. ریلمی 5s به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. حال به تازگی این شرکت به استفاده از چیپست اسنپدراگون 665 در آن اشاره کرده است. این پردازنده قدرت گوشی Realme 5 را نیز تامین می کند.

گوشی Realme 5s به چیپست اسنپدراگون 665 مجهز می شود

گوشی Realme 5s به چیپست اسنپدراگون 665 مجهز می شود

علاوه بر تامین قدرت این دستگاه توسط چیپست اسنپدراگون 655، به عرضه آن در رنگ های آبی، بنفش و قرمز نیز اشاره شده است. پیش از رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس