اعتبارهای ملی بخش روستایی سمنان با جدیت پیگیری شود


اعتبارهای ملی بخش روستایی سمنان با جدیت پیگیری شود

سمنان- ایرنا- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان بخش روستایی استان برای جذب اعتبارهای ملی پیگیری و تلاش مستمر داشته باشند.

مهدی صمیمیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسئولان مربوط تنها به اعتبارهای استانی برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در بخش روستایی سمنان اکتفا نکنند و نباید کمبود اعتبار مانع توسعه و آبادانی استان شود.

وی خاطر نشان کرد: ۱۶ روستای بخش امیرآباد دامغان از نعمت گاز برخوردار نیستند که باید هرچه سریع‌تر مسئولان مربوط با پیگیری‌های مستمر برای رفع این چالش اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه تعدادی از روستاها در شهرستان‌های شاهرود، مهدیشهر و میامی از اجرا نشدن طرح‌های لوله کشی گاز رنج می‌برند، گفت: رفع نشدن مشکلات زیرساختی در بلندمدت به مهاجرت اهالی روستاها به مناطق شهری منجر می‌شود.

صمیمیان تصریح کرد: اصلاح شبکه آبرسانی و تامین آب آشامیدنی پایدار در روستاهای کویری سمنان از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان پیگیری شود و مسئولان خدمات‌رسان در بخش‌های مختلف برای جذب اعتبار اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: رفع مشکلات زیرساختی در روستاهای سمنان مطالبه جدی استانداری از مسئولان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی است و با پیگیری‌های بی‌وقفه می‌توان برای توسعه روستاها استان اقدام کرد.

۴۶ هزار خانوار با جمعیت ۱۴۲ هزار تن در بیش از ۵۴۹ روستای استان سمنان زندگی می کنند. سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۷ روستای استان هم دهیاری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها