فلسطینی‌ها اجازه کاشت درخت زیتون را ندارند


فلسطینی‌ها اجازه کاشت درخت زیتون را ندارند

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به کشاورزان فلسطین اجاره حضور در زمین های خود نمی دهند و کسی از آنها در شمال کرانه باختری اجازه کاشت درخت زیتون ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به کشاورزان فلسطین اجاره حضور در زمین های خود نمی دهند و کسی از آنها در شمال کرانه باختری اجازه کاشت درخت زیتون ندارد.

گزارش های اخیر حاکی از طرح جدید صهیونیستها در روستای قریوت در کرانه باختری است که بر این اساس گفته می شود بسیاری از کشاورزان فلسطینی در این روستا و مناطق اطراف آن با مشکل ممنوعیت کاشت درخت مواجه هستند.

گفته می شود صهیونیستها حدود 700 جریب زمین کشاورزی را تصرف کرده و قصد دارند به سرزمین های اشغالی اضافه کنند.

روز دوشنبه همین هفته یک منبع نظامیان اسرائیلی نقشه ای جدید رونمایی کرد که در آن زمین های کشاورزی مربوط به این روستا را نشان می دهد که به شهرک های یهودی نشین اضافه شده است.

بر اساس این گزارش طرح مذکور موسوم به منطقه B در روستای قریوت واقع شده است. صهیونیستها در ماه های اخیر بسیاری از روستاهای دیگر فلسطینی در کرانه باختری را به طور غیر مجاز تخریب کردند.

ماه پیش صهیونیستها 100 خانه فلسطینی در روستای صور باهر را تنها به بهانه نزدیکی بیش از حد به دیوار حائل در سرزمین های اشغالی را تخریب کردند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس