مشکل فوتبال خوزستان ناشی از ضعف مدارس فوتبال است/ با ویلموتس به صفر برگشتیم


مشکل فوتبال خوزستان ناشی از ضعف مدارس فوتبال است/ با ویلموتس به صفر برگشتیم

یک پیشکسوت خوزستانی با بیان این‌که فوتبال خوزستان تقریبا ضعیف شده است، گفت: این موضوع نیز گریبانگیر کشور شده است و به همین دلیل شاهد فوتبال زیبایی در کشور نیستیم.

منصور ربیعه در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت فوتبال خوزستان، اظهارکرد: خوزستان دارای تیم‌های زیادی است اما از کیفیت لازم برخوردار نیستند. فوتبال خوزستان تقریبا ضعیف شده و این موضوع نیز گریبانگیر کشور شده است و به همین دلیل شاهد فوتبال زیبایی در کشور نیستیم.

وی عنوان کرد:‌ در حال حاضر تیم‌های فولاد خوزستان، نفت‌مسجدسلیمان و نفت‌آبادان را در لیگ برتر داریم که در چند هفته سپری شده از لیگ، نتایج بدی نگرفتند، البته به نظرم تیم‌های لیگ برتری استان در ادامه دارای نوسان خواهند بود و فکر نمی‌کنم ثبات داشته باشند. متاسفانه استقلال خوزستان نیز که عنوان قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد، اکنون شرایط خوبی در لیگ یک ندارد و حتی با تعویض مربی هم نتوانسته به نتایج لازم برسد.

این مدرس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل فوتبال خوزستان از زمانی شروع شد که مدارس فوتبال ما ضعیف شدند. مدارس فوتبالی که هیچ اشرافی روی آن‌ها نیست، در حالی که باید مربیان خبره و کاربلد در این مدارس و تیم‌های پایه کار کنند.

وی همچنین در ادامه درباره شکست تیم‌ملی ایران برابر عراق، اظهارکرد: این بازی استثناء بود. من فکر می‌کنم باخت تیم‌ملی به عراق در رختکن بود، یعنی بازی را 7 تا 10 روز پیش از مسابقه به عراق باخته بودیم، در حالی‌که تیم عراق از نظر روحی روانی بسیار کار کرده بود. ایران در این دیدار صلابت لازم را نداشت و واقعا عراق از نظر تیمی بهتر از ما بود.

ربیعه با بیان این‌که متاسفانه تیم‌ملی نتوانست بازی خوبی برابر عراق ارائه دهد و شکل بازی ایران نیز حاکی از روند رو به رشد تیم نیست، افزود: در دیدار با عراق، بازیکنان تیم‌ملی حتی نتوانستند چند پاس درست و حسابی داشته باشند و با کیفیت کار کنند. به هر حال اگر به همین صورت ادامه دهیم و تغییری در کیفیت کار تیم ایجاد نشود، شاید مقابل تیم‌های درجه دو و سه آسیا نیز چنین باخت‌هایی را داشته باشیم.

وی با اشاره به تفاوت کی‌روش سرمربی سابق تیم‌ملی و ویلموتس، گفت: کی‌روش یک سرمربی باهوش بود و کار را به خوبی در دست گرفت و به دنبال دعوت بازیکنان خوب به تیم‌ملی بود ولی با انتخاب ویلموتس به نقطه صفر کاری برگشتیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان