میزبانی راه یاب از سپاهان، مصاف حساس سایپا و شهرداری ورامین در تهران


میزبانی راه یاب از سپاهان، مصاف حساس سایپا و شهرداری ورامین در تهران

هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز با دیدار سپاهان و راه یاب و بازی حساس و دیدنی سایپا و شهرداری ورامین همراه است.

در چارچوب هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه ۲۶ آبان ماه ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، شاگردان محمدی راد که هفته گذشته در دیداری خانگی و دیدنی توانستند در مقابل هوادارانی که یک هفته محروم بودند با نتیجه ۳ بر ۱ خاتم اردکان را شکست دهند، طلایی پوشان سپاهان با این پیروزی تعداد بردهای خود را به عدد ۴ رساندند تا در جدول رده‌بندی بعد از شهرداری ورامین در جایگاه دوم قرار گیرند. این هفته به نظر می‌رسد کار سختی در مقابل راه یاب ملل مریوان نداشته باشند، البته اگر سردی هوای آن‌ها را آزار ندهد.

در مقابل راه یاب تنها برد خود را هفته گذشته ۳ بر صفر در برابر شهداب یزد به دست آورده تا در رده هشتم جدول قرار گیرد، این بازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است، سپاهانی‌ها به دنبال کسب ۳ امتیاز این دیدار هستند تا در صورت لغزش شهرداری ورامین که آن‌ها هم بازی سختی در تهران مقابل سایپا دارند بتوانند به صدر برسند.

برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال

یکشنبه ۲۶ آبان ماه ساعت ۱۷:

شهرداری ارومیه - شهداب یزد

کاله مازندران - پیکان تهران

راه یاب ملل مریوان - سپاهان

شهرداری گنبد - پیام مشهد

خاتم اردکان - شهروند اراک

سایپا - شهرداری ورامین

در جدول رده‌بندی و تا پایان هفته پنجم تیم‌های شهرداری ورامین، سپاهان و شهرداری گنبد در رده‌های اول تا سوم قرار دارند و تیم‌های خاتم اردکان و شهروند اراک قعرنشین هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا