ارتفاع 60 سانتیمتری برف در برخی محورهای کوهستانی گیلان


ارتفاع 60 سانتیمتری برف در برخی محورهای کوهستانی گیلان

رشت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ارتفاع  برف در برخی محورهای کوهستانی استان از جمله ارتفاعات سیاهکل و رودبار در شرق استان به بیش از 60 سانتیمتر رسید.

محمدرضا نازک کار صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اجرای ۳۶۰ کیلومتر عملیات برف روبی توسط راهداران استان خبر داد و افزود: در پی بارش برف در محورهای کوهستانی استان ، اکیپ های راهداری با آمادگی لازم ، از ساعت های اولیه بارش ها در محورهای شریانی حضور یافته و برف روبی کردند.

وی اظهار کرد: از جمعه گذشته شاهد بارش برف در محور دیلمان به سیاهکل و دیلمان به شاه شهیدان در حوزه شهرستان سیاهکل ، محورهای خصیب دشت به هلودشت و ملکوت در شهرستان املش، محور اسالم به خلخال در شهرستان تالش، محور پونل به خلخال در حوزه شهرستان رضوانشهر، محور ماسال به گیلوان در شهرستان ماسال ، محور توتکابن- بره سر در شهرستان رودبار و ارتفاعات کوهستانی شهرستان رودسر بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و فرعی استان باز می باشد ، گفت: در پی بارش شدید باران، ریزش هایی را در محورهای کوهستانی شهرستان های ماسال، سیاهکل، رضوانشهر شاهد بوده ای که با حضور به موقع اکیپ های راهداری نسبت به جمع آوری ریزش ها اقدام شد.

نازک کار خاطر نشان کرد: بیشترین ریزش ها در محور پوشه به قلعه رودخان شهرستان فومن و محور امامزاده ابراهیم در حوزه شهرستان شفت واقع در غرب استان اتفاق افتاد که با تلاش راهداران این محورها بازگشایی شد.

۵۳ اکیپ راهداری با ۵۱۷ نفر نیروی راهدار و با استفاده از ۳۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۸ راهدارخانه استان (۲۰ راهدارخانه ثابت هشت راهدار خانه سیار) مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی