چهار مدال حاصل تلاش کونگ‌فوکاران گیلان در مسابقات کشوری


چهار مدال حاصل تلاش کونگ‌فوکاران گیلان در مسابقات کشوری

رشت - ایرنا - کونگ فوکاران گیلانی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی چهار مدال کسب کردند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان رقابت های کونگ فو قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی که در منطقه آزاد اروند خوزستان برگزار شد، کونگ فوکاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

مجید مهروانی افزود: براین اساس و در جریان این رقابت ها، عادل رفیعی ورزشکار شایسته گیلانی در وزن ۶۳- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و در نهایت توانست مقام نابب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را کسب کند.

وی ادامه داد: همچنین ابوالفضل پوربابا دیگر کونگ فوکار شایسته گیلانی در وزن ۵۱- کیلوگرم در مسابقات قهرمانی جوانان کشور به مصاف رقبای خود رفت که این ورزشکار نیز در نهایت مدال نقره و مقام نایب قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

مهروانی بیان کرد: امیرحسین غم انگیز در وزن ۸۴- کیلوگرم و محسن خدابنده در وزن آزاد دیگر کونگ فوکاران استان گیلان بودند که در نهایت موفق شدند در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان ، مدال برنز و مقام سوم را کسب کنند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان اضافه کرد: نریمان پورمحرمی در وزن ۴۸- کیلوگرم ، نیما امیری در وزن ۵۵- کیلوگرم ، فرهاد ابوالفتحی در وزن ۵۹- کیلوگرم، امیرحسین روحی در وزن ۶۸- کیلوگرم ، حسین مرادخانی در وزن ۷۳- کیلوگرم ، سینا خادم در وزن ۷۸- کیلوگرم دیگر اعضای تیم کونگ فو گیلان در رقابت های قهرمانی جوانان کشور بودند؛ همچنین تقی سالاری و حامد علیزاده به عنوان مربی و حسین واحدی به عنوان سرپرست تیم کونگ فو جوانان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور در منطقه آزاد اروند خوزستان همراهی کردند ، مرتضی بخشی زاده و اردشیر عظیمی نیز از استان گیلان به عنوان داور در این دوره از رقابت ها حضور یافتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...