دریافت مجوز احداث ناحیه صنعتی شماره 2 نهاوند


دریافت مجوز احداث ناحیه صنعتی شماره 2 نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از دریافت مجوز احداث ناحیه صنعتی شماره دو نهاوند خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته این مهم محقق شده که در آینده نزدیک در زمین‌های جنب شهرک صنعتی فعلی کلنگ ناحیه صنعتی شماره دو نهاوند به زمین خواهد خورد.

حسن بهرام‌نیا در آئین کلنگ زنی مجتمع کارگاهی و نمایشگاهی خوشه صنعتی مبل منبت نهاوند در شهرک صنعتی، با بیان اینکه این طرح در راستای تمرکز در حوزه اشتغال و تولید با اعتبار سه میلیارد تومان کلنگ زنی شد، اظهار کرد: در این طرح 60 کارگاه و نمایشگاه در مساحت چهار هکتار ساخته خواهد شد تا تمرکز ساخت مبل منبت در شهرستان نهاوند و رونق تولید ایجاد شود چرا که پراکندگی واحدهای تولیدی مبل منبت طی سالیان گذشته موجب مغفول ماندن این ظرفیت مهم در شهرستان شده است.

وی با تأکید بر اینکه بنا بر تصمیمات صورت گرفته و دستور استاندار همدان زمین فوق برای احداث واحدهای تولیدی به‌صورت اقساط سه‌ساله به صنعتگران واگذار می‌شود، افزود: در سایه همدلی و هم‌آوایی در مجموعه استان امروز نگاه‌ها به شهرستان نهاوند در مقایسه با گذشته متفاوت است. امروز نگاه به شهرستان نهاوند توسعه محور و با هدف کاهش فاصله نهاوند از کاروان توسعه است.

بهرام نیا با اشاره به سفر 9 وزیر دولت به شهرستان و انجام اقدامات زیربنایی برای شهرستان ادامه داد: وظیفه ما بررسی مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف است که خوشبختانه در این راستا با تعریف پنج پروژه ملی در بحث راه‌ها و خطوط ریلی، سد گرین و ... اقدامات خوبی انجام‌شده و یا در حال انجام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !