آموزش طرز تهیه قارچ و پیاز یک غذای خوشمزه و مقوی و سالم


آموزش طرز تهیه خوراک قارچ و پیاز خوراک قارچ و پیاز غذای خوشمزه ایرانی است که طعمی عالی دارد و خیلی راحت می توانید آن را در منزل آماده کنید و یک وعده غذایی سبک است. در ادامه این مطلب روش تهیه قارچ و پیاز را به شما آموزش می دهیم. خوراک قارچ غذای به … نوشته آموزش طرز تهیه قارچ و پیاز یک غذای خوشمزه و مقوی و سالم اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌ پدیدار شد.

آموزش طرز تهیه قارچ و پیاز یک غذای خوشمزه و مقوی و سالم

آموزش طرز تهیه خوراک قارچ و پیاز

خوراک قارچ و پیاز غذای خوشمزه ایرانی است که طعمی عالی دارد و خیلی راحت می توانید آن را در منزل آماده کنید و یک وعده غذایی سبک است. در ادامه این مطلب روش تهیه قارچ و پیاز را به شما آموزش می دهیم.

خوراک قارچ غذای به سبک ایرانی است و با روش های مختلفی هم تهیه می شود و جزو غذاهایی است که سریع آماده می شوند. اگر به پخت غذا با قارچ علاقه دارید در بخش های قبل طرز تهیه قارچ شکم پر، شامی با قارچ و قارچ پلو با گوشت چرخ کرده را می توانید بخوانید و از این غذاها هم لذت ببرید.

مواد لازم

قارچ 500 گرمپیاز بزرگ 1 عددسیر 1 حبهادویه، نمک، فلفل، کاری و پودر آویشن به مقدار لازمگوجه فرنگی رنده شده 1 عددرب گوجه فرنگی نصف قاشق غذاخوریروغن به میزان لازم

طرز تهیه

برای تهیه خوراک قارچ و پیاز، در ابتدا قارچ را بشویید و به اندازه متوس خرد کنید و کنار بگذارید، سپس یک عدد پیاز را خرد کنید و در تابه که به مقدار لازم در آن روغن ریخته شده است بریزید و سرخ کنید.

قبل از اینکه رنگ قارچ تغییر پیدا کند، سیر رنده شده را اضافه کنید. باید مراقب باشید که سیر نسوزد، زیرا خیلی زود رنگ آن تیره می شود.

سپس ادویه را اضافه می کنیم و در اداه قارچ را در مخلوط سیر و پیاز می ریزیم. پس از کمی سرخ شدن، گوجه فرنگی رنده شده و رب را باید اضافه کرد و همزمان شعله را کم می کنیم تا خوراک مورد نظر خوب پخته شود و مزه ترش رب هم گرفته شود.

پس از اینکه غذا آماده شد می توانید آن را به سلیقه خود تزیین کنید و سپس سرو نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...