نجاری: امیدوار به کسب سهمیه ریکرو انفرادی زنان و مردان هستیم


نجاری: امیدوار به کسب سهمیه ریکرو انفرادی زنان و مردان هستیم

مدیر تیم های ملی تیروکمان با بیان این که امید به کسب دو سهمیه انفرادی زنان و مردان در تایلند داریم، گقت: تلاشمان بر این است که با کسب دو سهمیه انفرادی در ریکرو زنان و مردان به اهداف پیش‌بینی شده خود دست پیدا کنیم.

امید نجاری در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت کمانداران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند برای کسب سهمیه ریکرو انفرادی زنان و مردان اظهار کرد: با توجه به آخرین اردویی که در کیش داشتیم شرایط کمانداران از نظر رکوردی راضی‌کننده بود و ما را برای کسب بهترین نتیجه در تایلند امیدوار کرد.

وی با اشاره به این که بهترین فرصت برای کسب سهمیه المپیک توکیو در تایلند است، گفت: تلاش ما بر این است تا بتوانیم سهمیه انفرادی خود را در تایلند کسب کنیم و دیگر کار را به مسابقات آلمان که اواخر خرداد سال آینده برگزار می‌شود، واگذار نکنیم. البته کار سختی است اما سعی خواهیم کرد تا بهترین فرصت خود را برای کسب سهمیه در تایلند از دست ندهیم.

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی نیز برای کمانداران اعزامی به تایلند پیش بینی شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: از سوی شعبانی‌بهار برای کسانی که موفق به کسب سهمیه شوند پاداشی در نظر گرفته شده که در پای سکو به مدال‌آوران داده خواهد شد. البته پیش از اعزام تیم به قهرمانی آسیا یک بسته تیر به کمانداران داده شد تا با انگیزه بیشتری عازم تایلند شوند.

نجاری درباره وضعیت زهرا نعمتی برای کسب سهمیه المپیک توکیو افزود: اردوی ۲۰ روزه‌ای که نعمتی در کره داشت در این اردو کمانداران زیادی از سراسر دنیا شرکت کرده بودند که تاثیر زیادی در بهبود وضعیت رکورد او داشت. در حال حاضر نیز شرایط او برای کسب سهمیه امیدوارکننده است.

وی در پایان زمان اعزام تیم ملی ریکرو به مسابقات قهرمانی آسیا تایلند برای کسب سهمیه انفرادی را روز یکشنبه ۲۶ آبان عنوان کرد و گفت: مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در رشته ریکرو زنان و مردان دوم آذر آغاز و ۸ آذر مسابقات کسب سهمیه برگزار خواهد شد. همچنین تیم ملی کامپوند ۲۹ آبان عازم تایلند می‌شود و از سوم آذر کمانداران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا کامپوند شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان