امضای 6 تفاهم نامه همکاری بین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و دانشگاهها و استانداری آذربایجان شرقی


امضای 6 تفاهم نامه همکاری بین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و دانشگاهها و استانداری آذربایجان شرقی

در حاشیه اختتاحیه نمایشگاه رینوتکس تبریز( ربع رشیدی) 6 تفاهم نامه همکاری بین شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و دانشگاههای تبریز و استانداری استان آذربایجان شرقی به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در حاشیه اختتاحیه نمایشگاه رینوتکس تبریز( ربع رشیدی) 6 تفاهم نامه همکاری بین شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و دانشگاههای تبریز و استانداری استان آذربایجان شرقی به امضا رسید. این 6 تفاهم نامه با حضور مجیدی رییس دانشگاه تبریز ، قره باغی رییس دانشگاه سهند ، ولی زاده رییس دانشگاه مدنی ، جوانپور رییس دانشگاه آزاد تبریز ، واعظی رئیس پارک علم و فناوری تبریز و نیز جهانگیری معاون توسعه اقتصادی به نمایندگی از استاندار آذربایجان شرقی به امضا رسید.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در سخنرانی مراسم اختتامیه این نمایشگاه با اعلام این خبر افزود : در حاشیه نمایشگاه رینوتکس که برکات خوبی برای استان به ارمغان آورد با تکیه بر رسالت و شعار خودمان یعنی دلنشین تر کردن سمفونی فناوری ، خط اعتباری خوبی را مورد تفاهم قرادادیم و امیدواریم از کانال دانشگاه ها در کوتاه ترین زمان ممکن این رقم جذب شود تا ما خط جدید اعتباری ایجاد کنیم.
رضا نقی پور درخصوص برنامه های آتی صندوق گفت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تمام قد آماده ارائه تسهیلات به صاحبان طرح هایی است که علاوه بر اشتغال زایی در خودکفایی و توسعه فناوری ملی پیشگام باشند.
نقی پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و مباحث نهضت تولید داخل که طی ماه های گذشته به شدت در دستور کار وزارت صمت قرار گرفته و اذعان به این که شخص مقام عالی وزارت به عنوان فرمانده این نهضت در صف اول در حال جنگیدن برای رونق و تعمیق تولید داخل است گفت: با توجه به پتانسیل های استان و رسالت حمایتی صندوق از صنایع پیشرفته ، ما مسیر سهل الوصول برای تسهیلات دهی به آنان که می خواهند کارآفرینی فناورانه انجام دهند هستیم و امیدواریم با کمک نخبگان در مسیر توسعه پایدار قدم برداریم .
گفتنی است امضای 6 تفاهم نامه همکاری بین صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و دانشگاهها و استانداری اذربایجان شرقی به دنبال افتتاح اولین نمایندگی این صندوق در تبریز صورت گرفت./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی