::مرادوردی-جشن میلاد حضرت محمد (ص) در باکو


نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان در این مراسم، ویژگی‌های اخلاقی و کرامت بی نظیر پیامبر اکرم (ص) را برشمرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از باکو؛ به مناسبت میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، آیین‌های جشن و سرور در مساجد و اماکن مذهبی جمهوری آذربایجان برپا شد.

به این مناسبت، محبان اهل بیت علیهم السلام، عصر امروز با حضور در خانه شهریار رایزنی فرهنگی کشورمان در باکو به جشن و سرور پرداختند و ضمن تاکید بر وحدت اسلامی مسلمانان، جلوه‌های زیبایی از عشق به پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به نمایش گذاشتند.
"ابوذر ابراهیمی ترکمان" رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کشورمان در این مراسم، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اسلامی در خصوص اهمیت پیروی از اهل بیت علیهم السلام و اطاعت از رسول خدا سخن گفت و سعادت انسان‌ها را در گرو دلبستگی به ائمه اطهار علیهم السلام و پیروی از سیره خاندان عصمت و طهارت (ع) دانست.
حجت السلام والمسلمین" سید علی اکبر اجاق نژاد" نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان هم در این مراسم، درخصوص ویژگی‌های اخلاقی و کرامت بی نظیر پیامبر اکرم (ص) و توصیه‌های ایشان به مسلمانان در زمینه رفتار فردی و اجتماعی، مطالبی بیان و حاضران را به تاسی از سیره حضرت محمد مصطفی (ص) سفارش کرد.
این مراسم معنوی با قرائت سروده‌های شاعران درباره پیامبر مکرم اسلام و وحدت مسلمانان و همچنین مداحی مداحان برجسته اهل بیت علیهم السلام در جمهوری آذربایجان پایان یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان