سهمیه سوخت تاکسی‌تلفنی و سرویس‌ مدارس فارس مشخص شد


سهمیه سوخت تاکسی‌تلفنی و سرویس‌ مدارس فارس مشخص شد

شیراز-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: بر اساس اطلاعیه تکمیلی اعلام شده در ارتباط با تعیین میزان سهمیه سوخت برای خودروهای شخصی، سهمیه سوخت برای تاکسی‌های تلفنی و سرویس‌های مدارس مشخص شد.

محمود رضایی، شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اطلاعیه تکمیلی که به استانداری فارس اعلام شده است، برای خودروهای بنزینی تاکسی تلفنی درون شهری ماهانه ۲۰۰ لیتر و برای خودروهای دوگانه سوز ماهانه ۱۲۰ لیتر تعیین شده است.
وی ادامه داد: معادل ریالی سوخت تخصیص داده شده به تاکسی‌های تلفنی درون شهری در کارت بانکی رانندگان شارژ می‌شود.
معاون استاندار فارس گفت: همچنین برای تاکسی‌های بنزینی بین شهری ماهانه ۷۵۰ لیتر و خودروهای دوگانه سوز ماهانه ۴۵۰ لیتر تعیین شده است.
رضایی اظهار داشت: همچنین برای سرویس‌های مدارس بنزینی ماهانه ۱۲۰ لیتر و دوگانه سوز ماهانه ۸۰ لیتر تعیین شده است که به صورت اعتباری به حساب رانندگان واریز می‌شود.
وی بیان کرد: برای تاکسی‌های دوگانه سوز نیز ۲۵۰ لیتر به صورت ماهانه تعیین شده است.
معاون استاندار فارس گفت: همچنین در خصوص تاکسی‌های هوشمند اینترنتی نیز تعیین تکلیف شده است که به خودروهای بنزینی که معادل بیش از ۲۰۰ کیلومتر پیمایش دارند ماهانه ۳۰۰ لیتر و به خودروهای دوگانه‌ سوز ماهانه ۱۸۰ لیتر تعلق می‌گیرد که به صورت اعتباری در کارت آنان واریز می شود.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه (بیست و چهارم آبان ۹۸) بنزین برای همه وسایل نقلیه سهمیه بندی شده است. طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر، ۱۵ هزار ریال، قیمت بنزین معمولی غیر سهمیه‌ای به ازای هر لیتر ۳۰ هزار ریال و قیمت بنزین سوپر هر لیتر ۳۵ هزار ریال تعیین شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟