عکس ؛ ادامه کابوس بزرگ ؛ درخواست مهم از گابریل!


پنالتی‌ای که گابریل ژسوس در مقابل آرژانتین از دست داد، 9 روز بعد از پنالتی از دست رفته او برای منچسترسیتی، باعث شده هواداران برزیل و سیتی از او بخواهند دیگر پشت پنالتی قرار نگیرد. نوشته عکس ؛ ادامه کابوس بزرگ ؛ درخواست مهم از گابریل! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ ادامه کابوس بزرگ ؛ درخواست مهم از گابریل!

ادامه کابوس گابریل ژسوس با ضربات پنالتی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 16 نوامبر 2019 | 18:48
عکس ؛ ادامه کابوس بزرگ ؛ درخواست مهم از گابریل!

پنالتی‌ای که گابریل ژسوس در مقابل آرژانتین از دست داد، ۹ روز بعد از پنالتی از دست رفته او برای منچسترسیتی، باعث شده هواداران برزیل و سیتی از او بخواهند دیگر پشت پنالتی قرار نگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جریان دیدار دیشب دو تیم ملی برزیل و آرژانتین که در عربستان سعودی و در ورزشگاه ملک سعود شهر جده برگزار شد و با تک‌گل لیونل مسی ستاره آرژانتینی با نتیجه ۱-۰ به سود آلبی‌سلسته به پایان رسید، پنالتی‌ای که گابریل ژسوس برای تیمش برزیل از دست داد، خشم هواداران برزیلی و البته هواداران تیم باشگاهی او منچسترسیتی را برانگیخت.

گابریل ژسوس ۲۲ساله در بازی مقابل آرژانتین با اعتماد به نفس کامل پشت توپ قرار گرفت اما پنالتی خود را بسیار بد زد و توپ با اختلاف فوق‌العاده زیاد به اوت رفت.

کار برای گابریل ژسوس زمانی تلخ‌تر شد که تنها چند دقیقه بعد داور مسابقه در یک صحنه حکم داد که روی لیونل مسی خطا شده و یک پنالتی باید در اختیار آرژانتین قرار بگیرد. هر چند عده زیادی معتقدند که مسی در آن صحنه شبیه‌سازی کرده و یک پنالتی از داور گرفته است. مسی هم البته در گل کردن پنالتی‌اش ناکام ماند ولی در ریباند توانست تنها گل بازی را به ثمر برساند.

نکته جالب اینجا است که پنالتی خیلی بد ژسوس در بازی دیشب عملا کپی برابر اصل پنالتی‌ای بود که او حدود یک هفته پیش در بازی سیتی و مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان از دست داد تا شاگردان گواردیولا از آن بازی با نتیجه تساوی ۱-۱ بیرون بیایند.

نکته جالب دیگر این است که گابریل ژسوس برای برزیل یک پنالتی دیگر زده که آن را هم در بازی مقابل پرو از دست داده است. ژسوس با احتساب پنالتی دیشب از ۹ پنالتی اخیر خود ۵ پنالتی را از دست داده و شاید به همین علت است که هواداران برزیل و منچسترسیتی از دیشب در شبکه‌های اجتماعی از او می‌خواهند به خودش و آنها لطف کرده و دیگر پشت هیچ ضربه پنالتی‌ای نایستد.

عکس ؛ ادامه کابوس بزرگ ؛ درخواست مهم از گابریل!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس