یکصد و پنجاه و هفتمین محفل طنز «در حلقه رندان» برگزار می‏‏‌شود


یکصد و پنجاه و هفتمین محفل طنز «در حلقه رندان» برگزار می‏‏‌شود

بعد از تعطیلی دو ماهه «در حلقه رندان» به دلیل تقارن با ایام سوگواری محرم و صفر، یکصدوپنجاه‌وهفتمین نوبت از این محفل طنز روز یکشنبه... ادامه مطلب... نوشته یکصد و پنجاه و هفتمین محفل طنز «در حلقه رندان» برگزار می‏‏‌شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

بعد از تعطیلی دو ماهه «در حلقه رندان» به دلیل تقارن با ایام سوگواری محرم و صفر، یکصدوپنجاه‌وهفتمین نوبت از این محفل طنز روز یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، یکصد و پنجاه و هفتمین نوبت از محفل «در حلقه رندان» روز یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این شب شعر طنز که بعد از دو ماه تعطیلی به دلیل تقارن با ایام سوگواری محرم و صفر از سر گرفته می‌شود، جمعی از شاعران و طنزپردازان ، آخرین سروده‌ها یا نوشته‌های طنز خود را درباره مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می‌خوانند.

اجرا و کارشناسی این جلسه را داریوش کاردان نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون برعهده دارد.

صندلی قرمز با حضور یک مهمان ویژه، شوخی با اخبار، مسابقه شرح عکس‌نویسی، یک نکته آموزشی درباره طنز و… از جمله بخش‌های این برنامه است.

این محفل طنز آخرین یکشنبه هر ماه از ساعت ۱۷ در تالار سوره حوزه هنری واقع در انتهای خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

شرکت در این جلسه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

بخشی از فیلم ۱۴۸ امین در حلقه ی رندان |تیر ۹۷ را در ادامه ببینید :

منبع فیلم : حوزه هنری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)